Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

altrosa är ju den finaste rosa sjalen och till och med jag som inte gillar rosa finner den otroligt vacker. Visst högt pris men en del sjalar är mer eftertraktade än andra och då kan priset för dem gå upp mycket.
thowida skrev:
Auroratiger skrev::whut: Med tanke på att man kan köpa en ny för ca 110 euro... (Jag såg inga rosa just nu på Didys hemsida men rosa färg kostar ju inte många spänn i sammanhanget.)
Du har inte fattat grejen :mrgreen: Det är ju en raritet de måste ha samlarvärde hos någon.

Jag är mest nyfiken på vad de gör med 4,6 m tyg de betalt över 20 000 för, låser in i ett glasskåp? :hmm:

Nej, jag har nog inte det. Jag köper sjalar för att använda dem... Men det är klart, man kan ju samla på det mesta, varför inte sjalar?
Jag kan inte tyska, kan någon hjälpa mig att söka på avslutade auktioner på tyska ebay? Vad fyller man i för att söka på dem som redan slutat?
Av sjaltokan
thanisa skrev:Jag kan inte tyska, kan någon hjälpa mig att söka på avslutade auktioner på tyska ebay? Vad fyller man i för att söka på dem som redan slutat?
Osäker på om det går :hmm:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?