Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
har en feehand meitai och har redan hunnit testa den ett par ggr... men de känns som om dottern glider ner i den alltså sitter inte super, har testat att knyta hårdare men det är nog krysset fram jag inte vet riktigt var jag ska ha den?
har sett olika på bilder på ryggen under rumpan att krysset fram varit?
har bara dock testat under rumpan..
Användarens profilbild
Av mari_tres
Har du testat sk förklädesknytning? Då man låter MT:n hänga ner som ett förkläde då kan knyter i midjan, då blir det lite som en påse som barnet sitter i.
Användarens profilbild
Av LillaMy23
jag gör så det är när bruttan sitter i och man vikt upp tyget som jag inte riktigt vet var jag ska ha krysset :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Om man knyter axelbanden som en vanlig ryggsäck så kan man knyta upp midjebandet och knyta tibetanskt med det sedan, så kommer hon ju iaf inte att halka ner. Om du vill ha henne högt, vill säga.
Av Sofie
Jag fattar inte din beskrivning. Vill du bära på ryggen eller magen?

Om jag tror rätt då vill du bära på magen och du undrar över krysset som är på barnets rygg/bak?
Jag har testat knyta på barnets ryggslut (glider väldigt lite) twist: då man vrider tamparna ett varv om varandra och sedan ner omkring midjan ist för att bara korsa (glider mest med min mei tai med lite halkigt bomullstyg i axelbanden) och ett slätt kryss.

Mitt över ryggslutet funkar bäst för mig, men man måste dra åt ordentligt innan man korsar där för annars halkar det bara omkring.
Användarens profilbild
Av LillaMy23
oj va nog otydlig :oops: :mrgreen: menar självklart bära på magen :Hahaa: kanske är bra att nämna liksom :roll:

ska spana in länken å se :tumup: tack för hjälpen
Användarens profilbild
Av LillaMy23
:vågen: :vågen: :app: tack för videon, har testat på ett gossedjur nu ikväll då bruttan sover så får testa live imorrn :D
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Twist är :tumup: Jag drar twisten under barnets rumpa både när jag bär på magen och ryggen (inte för att jag bär D på magen längre... men men). Jag tycker det ger mest stöd, men det där är en smaksak, man får pröva sig fram.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?