Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Idag när jag kom hem från jobbet var Arvid väldigt kelen och "klängig" :heart: Jag behövde hjälpa maken i köket för att få färdigt middagen så jag frågade Arvid om han ville sitta på min rygg. Egentligen en retorisk fråga, jag frågar eller informerar alltid honom om saker som kommer att hända. Men då sa han "ygg" och gick och ställde sig och tittade upp mot sjalflätorna! :shock: Så jag tog ner Lisa (verkar vara Arvids favvosjal) och knöt upp honom på ryggen och både han och jag var så nöjda. Så häftigt att han visade så tydligt vad han ville :vågen: :heart:
Användarens profilbild
Av Elflin
:loving: Lilla L brukar gå och hänga i mina byxor när hon börjar bli trött och när jag tar fram sjalen ställer hon sig framför mig och hoppar!
Av Hell Cat
Elflin skrev::loving: Lilla L brukar gå och hänga i mina byxor när hon börjar bli trött och när jag tar fram sjalen ställer hon sig framför mig och hoppar!
:loving:
Användarens profilbild
Av Asia
Användarens profilbild
Av zink

Jag är så fascinerad hur "rotat" det är i sonen. Han har mest åkt mage egentligen. När man bär honom i armarna så säger han "bär ORDENTLIGT" och så ska man svepa armarna/händerna runt tyggen på hoom. Höftbärning duger inte ;-)

Och när man lyfter upp honom och han är trött så kurar han ihop sig precis som han gjorde när han sjalades på mage, grodar till sig och drar ihop armarna i mitten. Funkade finfint när vi åkte tåg, han sov så 2 timmar på mig, utan sjal...

Ygg, ygg! :tumup:
Av Hell Cat
cinclus skrev::loving:

Jag är så fascinerad hur "rotat" det är i sonen. Han har mest åkt mage egentligen. När man bär honom i armarna så säger han "bär ORDENTLIGT" och så ska man svepa armarna/händerna runt tyggen på honom. Höftbärning duger inte ;-)

Och när man lyfter upp honom och han är trött så kurar han ihop sig precis som han gjorde när han sjalades på mage, grodar till sig och drar ihop armarna i mitten. Funkade finfint när vi åkte tåg, han sov så 2 timmar på mig, utan sjal...

:love:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Av KattenFindus
:loving: :tumup:

Vår son gjorde lite så i stallet när han var mindre,
särskilt om han var med där på kvällarna,
dom kom han släpandes på bärselen och ville upp :)
Användarens profilbild
Av zandrama
cinclus skrev::loving:

Jag är så fascinerad hur "rotat" det är i sonen. Han har mest åkt mage egentligen. När man bär honom i armarna så säger han "bär ORDENTLIGT" och så ska man svepa armarna/händerna runt tyggen på hoom. Höftbärning duger inte ;-)

Så gör treåringen här hemma också. :loving:

Och håller man med bara en arm när man bär så säger han: "Mamma, du nästan håller på och tappar mig!" Ordentligt ska det vara!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?