Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Helene skrev:
Auroratiger skrev:(Och det säger väl en del om hur nördig man är när det första man tänker är "men hur bär hon - aha, torso, förstås!")
Fast en lite annorlunda torso!? Hon har ju snurrat ihop tyget och har det under bysten annars brukar man ju ha det utbrett över hela bysten och ner en bit på magen.
Jag tror det är en särskild musikvideoknytning :lol: 8) :wink:
Av Enid
:loving:
brisea skrev:
Helene skrev:
Auroratiger skrev:(Och det säger väl en del om hur nördig man är när det första man tänker är "men hur bär hon - aha, torso, förstås!")
Fast en lite annorlunda torso!? Hon har ju snurrat ihop tyget och har det under bysten annars brukar man ju ha det utbrett över hela bysten och ner en bit på magen.
:lol: Ergonomiskt riktig för bebisen iaf :tumup:
Användarens profilbild
Av Asia
:loving:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
brisea skrev:
Helene skrev:
:iagree:
Annars hade man ju inte sett hennes coola outfit, liksom. :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?