Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hugos_mamma
Nu är det ju så varmt så nu går jag i tjocktröja och plutten i tunn fleeceoverall. Funkar finfint.

Är det nån som vet varför man får så ont i axlarna av BabyBjörn? Jag är kort (1.57cm), påverkar det något? Jag har modellen med svank-förstärkning men jag tycker inte det hjälper alls. Sjal är sååå mycket skönare.
Användarens profilbild
Av visslan
Hugos_mamma skrev:Nu är det ju så varmt så nu går jag i tjocktröja och plutten i tunn fleeceoverall. Funkar finfint.

Är det nån som vet varför man får så ont i axlarna av BabyBjörn? Jag är kort (1.57cm), påverkar det något? Jag har modellen med svank-förstärkning men jag tycker inte det hjälper alls. Sjal är sååå mycket skönare.
Jag vet inte riktigt, men jag tror att BabyBjörn mest belastar axlarna. En sjal avlastar ju dels genom att man brer ut tyget över axlarna, dels genom att man har den runt midjan. Barnets tyngdpunkt hamnar väl också annorlunda? En ergonomisk sele avlastar på samma sätt som en bra ryggsäck med ett midje/höftband.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?