Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Auroratiger
Fick till en otroligt tajt och välsittande knytning med sinon idag när jag skulle handla, en förutsättning numera för att jag inte ska få ont när jag bär lillprinsen på snart 6 kg. Jättebra. Han somnade förstås snart, och jag fick dra och töja lite för att få upp tillräckligt med tyg för att kunna stoppa in hans huvud.

En timme och några ärenden senare tar jag upp honom ur sjalen. Stackarn har suttit så hårt att det går en skarp rand efter sjalkanten över huvudet på honom. :oops:

Nåja. Han sade ingenting om det. Själv kände jag mig som mamman som deformerar mitt barns huvud...
Användarens profilbild
Av Beckah82
Alvin brukar få randiga kinder också...fast utav kanterna på min tröja :-)
Användarens profilbild
Av verre
jag har ofta eller nästan alltid koftor på mig.. så adrian får märken efter dragkedjorna..

men det är ju inget farligt eller bestående..
Användarens profilbild
Av Ami
Det är vanligt förekommande här - randig bebis alltså. :D
Av Sia
Frida med Mea skrev:De blir ju randiga av att sova på en säng också, så ha du inte dåligt samvete. Tänk att få krypa så nära intill att få känna värmen och hjärtslagen, vem skulle inte vilja bli burenså :heart:
:iagree: :loving: :loving:
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Jag kommer Aldrig mer bära min lilla då jag har en tröja med dragkedja på mig! Han fick ett ordentligt rött märke av den som inte gick bort på flera dagar!! :cry: :cry: :cry:

Han gnälde inget över det men ändå!! :oops:
Användarens profilbild
Av verre
dragkedje märkena brukar försvinna inom 30 min på adrian...

fast jag försöker att flytta huvudet på honnom, och han vänder sig lite då och då, så märkena kanske inte blir så "hårda"...
Användarens profilbild
Av Beckah82
Eller så har man en snuttetrasa som man lägger slätt och fint emellan :-)
Användarens profilbild
Av verre
ja, det var smart!!! det ska jag göra...

tack för tipset!!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag tror inte att det är någon fara så länge bebisen inte verkar fara illa av det!
Men som sagt tipset med en trasa emellan är ju smart så blir det slätt och mjukt! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?