Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av saraE
undrar vilken som är den bästa knytningen för att amma i lång sjal? Är det någon som har några bra tips för att få till amningen i sjal? :?:
Användarens profilbild
Av Veronikak
Det beror nog mycket på hur man ser ut och hur bäbisen gillar att sitta. Jag ammade alltid i omslutet x, samma knytning som jag alltid använde. Kanske att jag knöt den lite lösare, men inte mycket. Och så höll jag upp bröstet lite när dottern var såpass liten att hon inte kunde få bra tag på egen hand. Senare så höll jag upp bröstet när hon tog tag och släppte sedan. Nu kan hon hala upp bröstet själv, fast samtidigt har hon blivit så lång att hon får kura ihop sig rätt bra för att nå.
Användarens profilbild
Av kogkarin
Jag tycker det är lite lättare att få till amning i MT eller Ergo än i Långsjal. Ringsjal har jag också ammat en del i.
Av Sofie
Baskrysset eller höftkrysset gillar jag.
Användarens profilbild
Av little_me
Jag använder oftast ringsjal. Eller så har jag M i omslutet kryss som jag löser upp lite så han halkar ner en bit. Det är M's favoritpostion för att amma! :loving:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har inte riktigt fått till det till å amma i sjal nån gång. Men har testat med ringsjal å det har funkat hyffsat i alla fall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?