Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
vara nått för mig??
som jag fattat det som är de tunna och perfekta som sommarsjal??

och är det en bra nybörjar sjal??

hade en trikåsjal Cuddly Wrap men den va på tok för tjock för mig, blev varm som en bastu :shock:

finns många olika längder på sjalar har jag sett, hur vet man vilken längd man ska ha?
Senast redigerad av LillaMy23 den tor mar 18, 2010 11:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Annika E
En gauze är kanonbra tycker jag! :tumup:
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Jag skulle säga att det beror på hur tungt barnet som ska bäras är. Jag skaffade en till mig och J förra sommaren. Då var han ett och vägde 10kg och jag upplevde att den avlastade alldeles för dåligt för att det skulle funka att bära i den längre stunder. Sommaren innan när han var bebis hade den däremot varit helt perfekt.
Användarens profilbild
Av LillaMy23
oki då kanske man inte kan använda den till dottern också?
hon väger väl strax under 10kg och är 2år...

kan man bära med gauzen på ryggen??

var kan man hitta bra billiga såna?? har lagt ut annons på köpes men ingen som nappat :(
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag älskar mina och tycker att dom avslastar superbra! Betydligt mkt bättre än mina hoppediz tex. Men den är betydligt mkt enklare att få till knytningen på, den nästan knyter sig själv ;)

Här är Linus kanske 2½ och sover på min rygg och han är ingen lätt kille ;)

Bild
Användarens profilbild
Av LillaMy23
ååh ser super mysigt ut :loving: hoppas jag hittar en gauze som vill flytta hem till mig :love:

vad är skillnaden på en skrynklig gauze å en inte?! tror de va skrynklig de hette :oops: elle e de krinkel?! :oops:
Användarens profilbild
Av Clärchen
LillaMy23 skrev:ååh ser super mysigt ut :loving: hoppas jag hittar en gauze som vill flytta hem till mig :love:

vad är skillnaden på en skrynklig gauze å en inte?! tror de va skrynklig de hette :oops: elle e de krinkel?! :oops:
Den skrynkliga/krinkel (beror på språk) gauzen har skrynkligt tyg, de som säljs nya nu har slätt tyg. De skrynkliga går alltså bara att få tag på begagnade. Jag tror att det bara är att hålla ögonen öppna helt enkelt.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?