Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamh
Jag har alltid burit under jackan och undrar vad som händer när jag börjar knyta en unge med skor utanpå min ljusa vårjacka. Känns som en dålig kombination. Hur löser man det?
Användarens profilbild
Av Lando
Man skaffar en mörkare jacka... :wink:

Nej skämt å sido, jag har inte lyckats komma på något bra knep. Ibland har jag knutit en bred scarf runt midjan som fått täcka den delen av jackan som kommer i kontakt med skorna, men det är ju inte idealiskt heller.

Värst tycker jag dock att det är att bära barnet i famnen utan sjal eller sele. Då skaver skorna extra mycket och det blir alltid en smutsfläck fram och en bak... Och det är ju ett problem som måste drabba alla, inte bara sjalare.
Så en bra lösning måste finnas!
Tass
Användarens profilbild
Av June
Jag använder en svart vindfleecejacka och jag kan inte se några märken på den. Man kanske kan ha med plastpåsar och sätta på skorna om de skulle bli väldigt smutsiga
Användarens profilbild
Av Annika E
Såna där blå prassliga skoskydd kanske? Enkelt att dra på utanpå skorna, och enkla att ta bort. Finns kanske i något mindre storlek...
Användarens profilbild
Av Droppen
Annika E skrev:Såna där blå prassliga skoskydd kanske? Enkelt att dra på utanpå skorna, och enkla att ta bort. Finns kanske i något mindre storlek...
annars funkar vanliga även till små skor.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?