Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är så imponerad av att jag med samma bärpåse kan bära nyfödda bebisar (testade med kompisens för ett tag sedan) och min snart treåriga dotter som är 96 cm lång och med vinterkläder på väger ca 17 kilo. När vi gick vidare hemåt så snurrade jag över henne på ryggen, och där satt hon hur skönt som helst. Tänk om jag hade fått lov att bära henne i famnen. Nej, en bärpåse måste man ha med sig överallt! Precis som tanterna sa! :tumup:
:vågen:

Jo, en lättstuvad snabbsjal (ringrebozos här) är bra å ha nära till hands. Har en i skötryggan och en i vardera vagn när vi växlade mellan två. Hade nytta av den i höstas när sonen nu 3 år helt plötsligt en dag var övertygad om att lejon bodde i det mörka skogspartiet en mörk höstkväll. Framåtvänd vagn och panikslagen son - näe. Lejonen hade flyttat redan nästa dag f ö.
cinclus skrev::vågen:

Jo, en lättstuvad snabbsjal (ringrebozos här) är bra å ha nära till hands. Har en i skötryggan och en i vardera vagn när vi växlade mellan två. Hade nytta av den i höstas när sonen nu 3 år helt plötsligt en dag var övertygad om att lejon bodde i det mörka skogspartiet en mörk höstkväll. Framåtvänd vagn och panikslagen son - näe. Lejonen hade flyttat redan nästa dag f ö.
:tumup:
Ingrid skrev:Vad härligt att höra! :heart: Och så blir jag ju nyfiken, vilken bärpåse är det du har?
En hemsydd ful fleecebärpåse, fungerar väldigt bra, men jag är inte nöjd med utseendet på den. Den fungerar bra som skydd i vagnen också! Idag har jag burit dottern i den i två timmar, det känns i ryggen nu, men hon var så ledsen och ville vara nära mig. :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?