- sön feb 07, 2010 23:12
Det är bara att inse att även min minsting börjar bli stor och bärs inte så ofta längre (men jo lite fortfarande).
men jag tar inte med mig sjal eller sele längre "vart jag än går".
Här om dagen var vi dock ute och åkte skidor på fälten där vi bor. Hon pinnade på jätteduktigt, ville inte alls vända hemåt........tills det plöttsligt tog stopp och hon la sig ner i spåret:
- Jag kan inte åka längre! (benen förvandlades tydligen till gelé
)
Som tur var hade jag kameraväskan med mig, en fantastisk sådan, med rejält midjebälte.
Efter ett antal misslyckade försök att få henne att stå på benen igen gav jag upp och slängde upp henne på ryggen, med skidor och allt. Tack vare kameraväskan satt hon rätt bra och vi tog oss straxt hem
alla sätt är bra.......
men jag tar inte med mig sjal eller sele längre "vart jag än går".
Här om dagen var vi dock ute och åkte skidor på fälten där vi bor. Hon pinnade på jätteduktigt, ville inte alls vända hemåt........tills det plöttsligt tog stopp och hon la sig ner i spåret:
- Jag kan inte åka längre! (benen förvandlades tydligen till gelé

Som tur var hade jag kameraväskan med mig, en fantastisk sådan, med rejält midjebälte.
Efter ett antal misslyckade försök att få henne att stå på benen igen gav jag upp och slängde upp henne på ryggen, med skidor och allt. Tack vare kameraväskan satt hon rätt bra och vi tog oss straxt hem

alla sätt är bra.......
Here4you, -96, -98, -01, -06.