Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Oj! Tur att jag har burit Vidar i sjal då eftersom han (just nu) är kobent. :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
Får jag gissa att du var på Backaplan och handlade?? Billiga grejer är det, men fack-kunskapen är det lite si och så med. Brukar fynda overaller där...
//Kaja
Användarens profilbild
Av Fine
Men det märks väl inte så mycket om de blir hjulbenta? Barn som bärs mycket i sjal lär sig väl ändå aldrig att gå? Eller hur var det nu...? :evil:
Av eamane
Ahh vad man litar på fackkunskapen hos vissa försäljare... :)
Jag var in på babyproffsen och spelade lite dum, frågade efter ergonomiska selar och nämnde ett par. De hade aldrig hört talas om dem.... Visserligen hade jag inte väntat mej det men jag vill ju väcka lite tankar om det i alla fall :)
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
:shock: Hjulbent...håhåjaja. Så är det säääkert :cry:

Man undrar ju lite vart vettet tar vägen på folk. Det är bättre att hänga rakt ner...men inte ett dugg bekvämt. Hon skulle nog prova den ställningen själv innan hon vet vad som är bra eller ej.
Man hoppas bara att folk har vett att tänka till själva. Förstår att du blev arg :hopmad:
Användarens profilbild
Av nikolin
Jo just det, dessutom skulle man vända framåt vid två månader, håhå jaja. :hopmad:

Vilken butik det var, och i vilken stad låter jag vara osagt, så ingen blir ledsen...;-)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men hjälp säger jag bara! :shock: :rofl:
Användarens profilbild
Av Anso
Fine skrev:Men det märks väl inte så mycket om de blir hjulbenta? Barn som bärs mycket i sjal lär sig väl ändå aldrig att gå? Eller hur var det nu...? :evil:
:lol: :lol: Så var det ju..... :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
nikolin skrev:Jo just det, dessutom skulle man vända framåt vid två månader, håhå jaja. :hopmad:

Vilken butik det var, och i vilken stad låter jag vara osagt, så ingen blir ledsen...;-)
äsch vadå, säger man såna saker så får man räkna med att bli uthängd tycker jag :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?