Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solkatten
Hej
Jag funderar på om någon vet eller har testat att använda ergons babyinlägg i en patapumsele och hur det isf fungerar?
Jag använde min patapum mycket då min dotter var liten och väntar nu tillökning så därav frågan. Var ju så himla nöjd med selen i övrigt så :)
Blir jätteglad om någon kan tipsa eller ge råd!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag har själv provat med ERGObaby infant insert i Patapum och har även hjälp många prova med bebisinsatsen - det fungerar finfint 8)
Numera finns det sedan ett par månader en ny bebisinsats som är lite annorlunda utformad, ERGObaby infant insert heart to heart. De tar lite mer plats i bärselen, men ger samtidigt bättre stöd åt spädbarnets höfter och naturligt böjda ryggrad. Hur som helst så tror jag nya infant insert heart to heart också bör fungera bra i Patapum och övriga ergonomiska bärselar som saknar bebisinsats :D
Får väl avslutningsvis också nämna att mitt svar kan anses som partiskt i och med att jag säljer bärselar och bärsjalar :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?