Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annelithor
Kanske en dum fråga, men kan man färga en trikåsjal, eller är det bara de vävda?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Man kan färga en trikåsjal med. buebo här på forumet färgade en rosa moby wrap med rött och det blev en ljuvlig gammelrosa färg på den. Jag har ägt den ett tag jag med. Det är ju bara det att trådarna inte färgas troligen.

Så här såg den ut.
Bild
Användarens profilbild
Av annelithor
zmurfan skrev:Man kan färga en trikåsjal med. buebo här på forumet färgade en rosa moby wrap med rött och det blev en ljuvlig gammelrosa färg på den. Jag har ägt den ett tag jag med. Det är ju bara det att trådarna inte färgas troligen.

Så här såg den ut.
Bild
Vilken härlig färg :D Får hem en beige trikåsjal och funderar på att färga den brun/orange alt mörkt grönt om det går.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det blir nog skitsnyggt. Men tänk på att trådarna fortsätter vara beiga.

:) Du får visa bild här sen.
Användarens profilbild
Av annelithor
zmurfan skrev:Det blir nog skitsnyggt. Men tänk på att trådarna fortsätter vara beiga.

:) Du får visa bild här sen.
Ja, och då blir det nog snyggast med brun/orange.. om jag törs och det blir ett bra resultat så visar jag nog säkert rätt Stolt* upp en bild :D Första sjalen är det också, så bilder kommer jag nog lägga in, för att få feedback på om det blir rätt knytet, varken jag eller frun har sjalat tidigare, ville det med tösabiten här hemma, men nu blir det av :app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?