- ons dec 16, 2009 08:31
väntar syskon när den lilla (stora) bara kommer att vara ett år och 4 månader. (vill absolut INTE köpa syskonvagn)
ett tag kvar men planeringsmänniska som jag är så har jag tittat på alla möjliga sjalar och selar
och tror att jag helt bestämt mig för mei tai.
men då kom det ett annat problem, det finns ju massor av modeller på mt
har hittat en "ny" slynger sköldpadda (slynger.dk)som jag fastnade för men hittar den inte i svenska shoppar, någon som vet vart den finns i sverige?
sen skulle jag gärna vilja ha lite råd om vilken som är bäst för nyfödda om ni har något särskilt jag ska tänka på när jag letar.
är det bara sköldpaddan man kan bära vagga i?
mycket funderingar har jag, hoppas någon har tid o svara på mina små funderingar
Alla borde prova att bära sina barn mer UNDERBART
ett tag kvar men planeringsmänniska som jag är så har jag tittat på alla möjliga sjalar och selar
och tror att jag helt bestämt mig för mei tai.
men då kom det ett annat problem, det finns ju massor av modeller på mt

har hittat en "ny" slynger sköldpadda (slynger.dk)som jag fastnade för men hittar den inte i svenska shoppar, någon som vet vart den finns i sverige?
sen skulle jag gärna vilja ha lite råd om vilken som är bäst för nyfödda om ni har något särskilt jag ska tänka på när jag letar.
är det bara sköldpaddan man kan bära vagga i?
mycket funderingar har jag, hoppas någon har tid o svara på mina små funderingar

Alla borde prova att bära sina barn mer UNDERBART

mamma till tre (födda -02, -09 och -10)
Bär mest i sjal
Bär mest i sjal