Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag har hört så mycket gott om easy men de jag fått hem har varit sträva, tjocka och inte alls behagliga... :(
Jag frågar er om någon har en easy som ni kanske kan tänka er låna ut som är sådär ingosat go och tunn som dom tydligen kan bli?
Dom är ju såå vackra! :love: (Ingen lava, det har jag haft 2 av redan..)
Senast redigerad av katha den mån dec 07, 2009 22:16, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av katha
sapos skrev::hmm: du kanske skulle kunna få låna min taiga, fast jag vet inte :rodna: fick ju nyss hem den... Men tassar så ska jag fundera :tumup:
Nej,nej, den ska du ha hemma ett tag och boa in dig lite! :heart:
Användarens profilbild
Av katha
SQ skrev:Nu säger jag nog något som är förbjudet här inne, men sköljmedel bara i allra första tvätten gör susen. De 4 EC jag haft har varit hemska från början. Men sköljedel och mangling gjorde susen. Men märk väl, bara sköljmedel i första tvätten och aldrig mer.
Sen vågar jag mig på att påstå att dolcino är likvärdig, ja tom snyggare och bättre! :D Och de är lååånga! :loving:
Jo, jag vet att detta med sköljmedel är ajabaja härinne. Jag tycker det är konstigt att sköljmedel skulle förstöra fibrerna i nåt av det starkaste tyg som finns men att det inte gör våra egna kläder ett dyft.. :hmm: Fattar inte..
Jag har hört det där med ättika också, jag har varit lite rädd att prova det eftersom det är så starkt! Men det har också påverkat så att sjalarna blivit lite mjukare. Men köper jag en ny easy som är sträv så ska jag absolut prova sköljmedel (men jag tror dock att många fler än vi tror använder sköljmedel men törs inte nämna det) :wink: :shh:

Kanske skulle prova dolcino också, det har inte passerat mitt sjalbestånd än.. :think:
Är den bred? Jag har för mig jag klämt på en av thowidas dolcino och den kändes som bb-slen, kommer jag ihåg rätt? :hmm:
Av sjaltokan
katha skrev:
SQ skrev:Kanske skulle prova dolcino också, det har inte passerat mitt sjalbestånd än.. :think:
Är den bred? Jag har för mig jag klämt på en av thowidas dolcino och den kändes som bb-slen, kommer jag ihåg rätt? :hmm:
Dolcinon är 70 bred och min dolcino är tjockare än min easy och så jag upplever easy mer stretchig än dolcino så nej jag skulle inte de är likvärdiga. Dolcinon är också jättemjuk men på ett annat sätt. (här får ju bara sjalar jag trivs med bo kvar :oops: )
Av Jinxan
Jag vill tyvärr inte låna ut min underbara Easy :hide: :fnissa:

Jag brukar köra med ättika i tvätten, får eksem om jag använder vanligt sköljmedel för ofta :?

Tvätten blir mjukare än utan, men kanske inte riktigt lika mjuk som med sköljmedel, luktar inget eller så heller.
Användarens profilbild
Av katha
JinxLinda skrev:Jag vill tyvärr inte låna ut min underbara Easy :hide: :fnissa:

Jag brukar köra med ättika i tvätten, får eksem om jag använder vanligt sköljmedel för ofta :?

Tvätten blir mjukare än utan, men kanske inte riktigt lika mjuk som med sköljmedel, luktar inget eller så heller.
Inte komma och locka med regnbåge, det är förbjudet! :nono: :wink: Och om du lånat ut den så är risken stor att du aldrig fått se den igen.... :lol: :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?