Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av liten06
kanske är en dum fråga men kan man det? den blir inte jättekort eller jättelång eller nåt annat konstigt?
Är ju på sjukhuset och den har hamnat på golvet här ett antal ggr så den börjar kännas lite sunkig men den behöver torka snabbt för den används massor.
Användarens profilbild
Av katha
liten06 skrev:kanske är en dum fråga men kan man det? den blir inte jättekort eller jättelång eller nåt annat konstigt?
Är ju på sjukhuset och den har hamnat på golvet här ett antal ggr så den börjar kännas lite sunkig men den behöver torka snabbt för den används massor.
Jag torktumlade min moby när Z var liten, den krympte en aning och blev tjockare, inget att rekommendera för moby iaf. Jag skulle nog inte törs att stoppa den i torktumlaren. Om du har torkskåp kanske det kan funka. Häng den över ett element så torkar den jättesnabbt.
Av liten06
katha skrev:
liten06 skrev:kanske är en dum fråga men kan man det? den blir inte jättekort eller jättelång eller nåt annat konstigt?
Jag torktumlade min moby när Z var liten, den krympte en aning och blev tjockare, inget att rekommendera för moby iaf. Jag skulle nog inte törs att stoppa den i torktumlaren. Om du har torkskåp kanske det kan funka. Häng den över ett element så torkar den jättesnabbt.
Det var ju nån vecka sen nu men jag tumlade den och det gick fint :D
Tack för svaret i alla fall :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?