[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 755215
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Easycare "pocket"? = bärpåse? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
kan det vara för att det är så lite tyg att du kan ha det i din ficka? :roll:
Användarens profilbild
Av Maerion
Mamasamueli skrev:
Bina skrev:kan det vara för att det är så lite tyg att du kan ha det i din ficka? :roll:
:idea: :lol:
Fast 2,3 meter låter ju ganska långt för att vara en bärpåse. :hmm:
Användarens profilbild
Av Bina
Mamasamueli skrev:
Bina skrev:kan det vara för att det är så lite tyg att du kan ha det i din ficka? :roll:
:idea: :lol:
:rodna:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det står på sidan att den är 2.3 meter lång och kallas pocket för att den ryms i handväskan. Liten och smidig knytsjal mao. Liknande Bärabarn sjalarna skulle jag gissa.
Användarens profilbild
Av Bina
zmurfan skrev:Det står på sidan att den är 2.3 meter lång och kallas pocket för att den ryms i handväskan. Liten och smidig knytsjal mao. Liknande Bärabarn sjalarna skulle jag gissa.
Sedär ja... då var inte min gissning så dålig :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Mamasamueli skrev: Och så undrar jag varför inte easycares hemsida har de enfärgade sjalarna också? :hmm:
Fast det har de ju.
Man får bara leta lite grann.
Om du kollar under "weitere produkte" och sen "Einfärbige Tragetücher" i den lilla vita menyrutan och sen väljer vilken typ av längd du vill ha så får du se dem.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Mamasamueli skrev:Nu har jag börjat sukta efter en easy... 8) som måste vara billig :roll: Kolla här:

http://www.easycare.at/easycare_shop2/l ... &kat_id=41

Är det en bärpåse? Men hur kan de ha en enda storlek, det är ju väldigt pilligt med storleken på bärpåsar... eller är det en kort knytsjal? Varför heter det pocket? :help:
Förmodar att det är en kort knytsjal - smidig att tar inte mkt plats om man vill bara den med sig, därav namnet pocket 8)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ingen fara... jag gillar att leta reda på saker. :)
Nåt mer du vill hitta så kan jag leta reda på det med? :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?