Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nemo
Nu är Lillasyskon på väg när som helst, och trikåsjalen var bland det första att åka ner i bb-väskan. Men jag har en fundering när det gäller att bära en färsking, för storasyster började jag inte bära på en gång utan först när hon var några månader gammal. Jag har för mig att jag, någon gång, har hört/läst om att man inte ska bära nyfödda hur mycket som helst i sjalen, då det blir för påfrestande för deras kropp. Stämmer det eller är jag helt ute och cyklar? Bör man ändra ställning på bebisen, alltså variera mellan upprätt och liggande i vagga?
Användarens profilbild
Av Nemo
Du menar att det naturligt blir pauser i bärandet? Ja det är klart... Shit, det var inte länge sedan N var ny och redan har jag glömt... :crazy:
Av Jenny
När barnen hasar ner som en litet ostkrok ett tag efter upprätt bärande kan det vara en bra idé att ändra till vagga för att minska den eventuella påfrestningen på ryggen, men som sagt, men amningspauser emellan så blir det naturliga pauser ändå :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?