Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag och min sambo bär vår sexårige son i meitai när bena blir för trötta. Jag vet att folk tittar snett på en när man gör det men vad ska man göra då? Jag bär honom hellre på ryggen i bärdon än har bortdomnade armar pga att bära honom på armen eller axlarna, vilket jag egentligen inte orkar och då får man ett gnälligt och gråtande barn, då bär honom hellre och vi båda blir nöjda och glada. Hur gör ni? Vad bär ni i?
Jag har läst att meitai kan ta 20 kg men den måste ju tåla mer?!
Jag tillägger också att jag skäms inte ett dugg att bära honom så. :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag bar 4½ åringen i sommras. Vi var i visby på medeltidsveckan och han orkade inte gå mer. Fast visst kollar folk, han ä rju bara en halv meter kortare än mig.
Användarens profilbild
Av zmurfan
En sexåring på nästan 27 kg har fått åka sjal någon kort stund när benen inte orkar längre här.
Och fyraåringen blir buren kortare stunder han med. Men han väger bara 20 kg så det är ju ingenting i jämförelse med syrran. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Scilla
Vår äldsta är 4,5 och bärs ibland i sele när det behövs. Han är inte så jättestor.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
A har blivit buren någon gång senaste året, han blir fem om två veckor. Tycker mest det är jobbigt med de långa benen som hänger ner + att han sitter lite konstigt, han är inte van längre.
Av IEDN
Äldsta som jag bär är 3½ mest för att jag har 4 barn och en bär jag hela tiden och varvar med att bära de 2 minsta. Skulle kunna bära den största men det skulle bli för mycket bärande för min del.
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag bär också min 6-åring när han inte orkar mer! Det är mysigt! Fast jag känner det mer och mer för varje gång, eftersom jag i regel bär lillasyster också och de tillsammans går upp i vikt ganska fort så kroppen hinner inte vänja sig eftersom det inte är regelbundet. (Fast de väger ju 25 kg tillsammans..)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?