- mån sep 07, 2009 22:35
Jag tror jag hörde ngt om en afrikanska som tyckte att vi behandade våra barn som grönsaker när vi sköt dem i vagnar framför oss som på en stormarknad
Själv så tänker jag ge apan i dig en chans, däggdjur är vi allihopa. Det är ren instinkt.
Efter minst 9 månader i en varm omgivning helt plötsligt gilla att ligga oskyddat öppet och kallt utan hjärtljud? Jo pyttsan.
Heja Lena!
Lundie skrev:Det måste vara tidernas största myt, att barn blir bortskämda av för mycket närhet.Den liknelsen ska jag lägga på minnet!
Hur gjorde man innan det fanns vagnar? Band fast ungen i ett snöre och drog det några meter bakom sig för att inte riskera att skämma bort det?

Jag tror jag hörde ngt om en afrikanska som tyckte att vi behandade våra barn som grönsaker när vi sköt dem i vagnar framför oss som på en stormarknad

Själv så tänker jag ge apan i dig en chans, däggdjur är vi allihopa. Det är ren instinkt.
Efter minst 9 månader i en varm omgivning helt plötsligt gilla att ligga oskyddat öppet och kallt utan hjärtljud? Jo pyttsan.
Heja Lena!
V 07. Bonusbarn 85 & 87.
Boba. Utlånat: Choklad- & olivgås, ÄgirsHus lin-ringisar, Patapum & BB-slen.
"Dit det bär dit bär det"
Boba. Utlånat: Choklad- & olivgås, ÄgirsHus lin-ringisar, Patapum & BB-slen.
"Dit det bär dit bär det"