Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

asz skrev::tumup: Jag vill också sitta i en koja, vilken underbar liknelse!

I förra veckan frågade ett av barnen (ca 3 år) på Samuels förskola mig när vi skullle gå hem:

'Ska Samuel åka i ryggsäcken hem?"

Vi har varsin Ergo som vi bär i då han inte vill gå själv... :D
:D
ja kommentarer får man ofta, men det mesta är positivt, att det är mysigt etc. Några verkar mer nyfikna men verkar inte riktigt våga fråga vidare
Woodgroves skrev:Lakan var lite roligt! Tycker annars att den vanligaste kommentaren är "Det där ser tungt ut"
tänk om man skulle säga "det där ser osmidigt ut" till någon med vagn :?
Woodgroves skrev:Lakan var lite roligt! Tycker annars att den vanligaste kommentaren är "Det där ser tungt ut"
Japp den kommentaren tycker jag också är vanligast iallafall om man bär lite större barn. Fast jag tycker ofta att det är tvärtom att det är tungt med vagn.
Jag brukar ofta då få lite ont i axlarna när jag kör vagnen men däremot inte med selen. :wink:
Våra dagisfröknar har också tittat med stora ögon när jag svingar upp en trött E på ryggen för att gå hem. Suveränt för mamma och barn som varit ifrån varandra hela dagen.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?