Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av busflickan
Idag bar jag min lilla skrutta igen! :shock: Hon som har totalvägrat i minst ½ år, tycker nu om att bli buren. Vi var på flera ställen så jag fick slänga upp och ner henne några gånger och inte en enda protest! :vågen: :heart: När vi skulle ge oss av från lekparken till bussen och jag lagom fått till allt och ska gå kommer en pappa framskyndande och ber mej vänta så han kan få titta lite på "den där bärselen". Jag förklarar att det är en Manduca och hur den fungerar. Han gick och bar på sin lilla bebis (kanske 3-4 månader gammal) och hade inte ens med någon vagn. Jag berättade alla fördelar. Han tyckte det såg mysigt ut att barnet satt så nära oxå :loving:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Vad mysigt! Hoppas du får bära länge än! :loving:
Användarens profilbild
Av busflickan
Ja! Det är underbart att få bära igen! :loving: Trodde att hon växt ifrån bärandet och sen kommer en sån här period! och vad härligt det är att få bära när man inte måste, utan bara kan göra det för att mysa! :vågen: :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?