Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bowzee
Jag blir alltid så arg på mig själv när jag ser en bb. :(
När vi skulle köpa ett bärdon, så stod vi och valde mellan bbn för 1300!!!
Och en tricot slen för mindre än hälften.
Min man kom fram till slutsatsen att det var hippie att bära i sjal.

Så vi köpte den förbannade grejen. Och jag använde den. Flitigt.
Det var ju inga bekymmer så länge hon var jätteliten.
Jobbigast när overallen skulle på. Det var trångt. Och varm blev jag!
Och jag kånkade och hade mig i knappt 5 månader.
Sen orkade jag inte mer!
Vid det laget hade jag blivit lite mer familjär med sjalbarn, så jag kollade runt lite.
Lååånga 5meters tygstycken kändes liiiite överkurs när Johanna redan var över 7 månader och sprallig som en fisk, men så hittade jag manducan. :vågen:
Det tog ju sen ett par månader till innan jag lyckade köpa en, men ändå.
Och jag älskar den! Vagnen har stått stilla sen dess.

Jag sålde min bb. Det var inte svårt.
Hade jag haft råd, så hade jag slängt den. Har aldrig mått så dåligt i ryggen eller axlarna som jag gjorde med den.
och jag känner stor skuld för stackaren som köpte den.

Och nu känner jag mig så bitter att när jag ser en bb i butik eller på stan så muttrar jag och förbannar! Lite småsint kanske. :roll:
Men så känner jag.

Nej, till nästa barn (när det nu blir) då ska vi sjala på riktigt! :D
Användarens profilbild
Av nakum
Både jag och maken lägger oss i när någon vi känner pratar om att köpa BB och försöker föreslå sjal eller en ergonomisk sele istället. Av min mans bror fick vi iallafall veta att de provat Sinon som jag lånat ut och den verkade ju bra, så de gick och köpte en BB, och verkade dessutom skryta lite inför maken med deras nya fina BB med nånslags ryggplatta. :hmm: :roll:
Att maken tog upp att den varken blir särskilt bekväm att bära i länge eller att barnet sitter nog rätt obekvämt verkade dessutom rätas till av denna ryggplatta. Hur nu den gynnar barnet..
Jag försöker tänka att det ju är bra att de vill bära iallafall, men kan inte låta bli att lite frustrerad.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?