Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Ska på Begravning om en vecka och tänkte ta Tor i sjal.. Men då till mitt problem, den enda sjalen som är svart (vit,grå) är min Zara Orginal och jag vet inte om den passar på en begravning...

Behöver hjälp med vad ni tror/tycker eller tips på sjal som skulle passa.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
sanna73 skrev:Jag tycker både Jim och Zara funkar alldeles utmärkt. Det är ju två väldigt diskreta sjalar.
Jag håller med. Annars får du gärna låna min svarta eco-wrap om du hellre har en svart sjal.
Av Jinxan
sanna73 skrev:Jag tycker både Jim och Zara funkar alldeles utmärkt. Det är ju två väldigt diskreta sjalar.
Jag håller med.

Tyvärr har jag nog bara Zaran som är mörk. Annars hade du gärna fått låna en av mig. :heart:
Användarens profilbild
Av katha
Jag har ju också en svart indio fast kort då som du kan få låna, om du kommer på sjalträffen så kan den ju följa med dig då, om du vill ha en kortare vill säga.. :roll:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Har ingen till utlåning men kan inte låta bli att kommentera hur goa och underbara alla sjalbarnare är som vill ställa upp och hjälpa till! :puss:
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
En jättedum fråga som kanske är helt OT, men vad är det för klädkod på begravningen? Många begravningar nu går ju emot en ljusare klädstil - minnas det vackra och ljusa istället (hur lätt detnu är)

Men är det svart så borde det ju ändå klara sig om du har en någorlunda ljus sjal, har ju annars bara en svart tricot-slen att erbjuda.

Håller för övrigt med förrgående inläggsskrivare, gör en varm om hjärtat vilken omtanke det finns här :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?