Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur stor skillnad är det på en hemmasydd lakanssjal och en riktig vävd långsjal?
Bär nu sonen i en lakanssjal och tycker att det fungerar jättebra.
Vad är fördelarna med en riktig sjal kontra lakanssjal?
Lundie skrev:Jag skulle verkligen vilja gå på sjalträff. Jag får hålla utkik om det blir någon i närheten.
Skaraborgsträffarna är inte så frekventa just nu, men vi är några sjalare i trakten iaf. :D
Glömde svara på din fråga och håller med de andra - det är jättestor skillnad på lakan och vävd sjal, speciellt på de lite "tjockare" sjalarna som är mycket bekvämare än lakansväv! Du får gärna komma till Skövde och prova hos oss, iofs har jag bara hoppedizar och en gauze, men vi kanske kan få ihop fler som är sugna på sjalträff. :)
Av sjaltokan
Lin skrev:Jag skulle säga att det är en enorm skillnad. Försök att få prova en, om det inte ska vara sjalträff kanske det finns någon i närheten som du kan träffa och få prova?
:iagree:

Speciellt på lite tyngre barn (över 10 kilo).
Menar ni att det kan bli ännu bättre alltså? Ebbe väger ca 11 kg och jag tycker att det är jätteskönt att bära honom med lakanssjalen. Ryggknytet har jag iofs inte fått till eftersom det blir för mycket tyg i överkant.
Det vore så kul att träffa er och prata sjalar m.m. Nu var det ju en träff i Karlsborg nyss som jag inte kunde komma på. Attans! Men några kanske är sugna på att träffas snart igen?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?