Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av IEDN
Nu har jag fått problem med sonen som absolut vägrar åka vagn nu sedan jag testat sjal :roll: (om han inte ska sova då går det bra) . Sätter jag honom i vagnen så kan jag ge mig sjutton på att det tar bara 2 sek. så har han tagit sig loss från selen och STÅR upp i vagnen och vill komma upp på ryggen. :shock:

Förvånad själv över hur snabbt han vant sig och hur stilla han ligger på ryggen medans jag trixar, krånglar och provar mig fram till vilken knytning som passar oss bäst. Fick han bestämma skulle han nog sitta där uppe hela dagar och kolla vad det är jag gör men det går bara inte för min rygg håller inte för det.

Så nu skulle jag behöva alla er vana sjalbärares tips och råd hur ni fixar tyget vid axlarna så att det blir bekvämt :mrgreen:

Har problemet att det ibland blir för hårt för mig men för löst för honom vid ryggen och ibland tvärt om och ibland lyckas vi. Så det vore vänligt om ni ville hjälpa mig med lite tips och ideer :help:
Användarens profilbild
Av Ezder
Jag är inte helt säker på vad du menar, men... Jag bär mest i omslutet kryss på ryggen, lätt att få till, stadigt och avlastar bra. Han sitter ganska lågt men det gör honom ingenting. I alla steg ser jag till att dra åt sjalen framförallt i kanterna - det är viktigt för att det ska bli stadigt så att han inte hänger ut, och det blir lätt obekvämt över axlarna om sjalens mitt är för hårt spänd.

När knytningen är klar brukar jag släta ut tyget över axlarna (dra ned det över armen), vika det upp mot halsen igen och sedan ännu en gång ut från halsen. Då ligger alltså sjalen slätt och tredubbelt över axeln.

Hoppas det var till någon hjälp... Så här ser det ut när vi knyter, fast tyvärr slutar filmen innan jag fixar axlarna: (Plus att jag såklart klantar mig lite av kameranervositet.)

http://www.youtube.com/watch?v=QELDa2P4vmk
Av IEDN
Jag menade allt det tyg som blir vid axlarna när man knyter och när man knytit klart.

Ska testa att göra så som du skriver och se om det blir lite bättre, tack för hjälpen.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?