Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Mei tai och jag passar inte ihop. Jag får ont i axlarna. Sen tyckte jag min hug-a-bub var jobbig, den krullade sig längs med kanterna så det var skitjobbigt at få den att ligga bra. Annars har jag gillat de jag har ägt.
Av Jinxan
BBsling, vikningen var så grymt obekväm.Så jag sydde om den och nu är den jätteskön
Tjocka hoppen, kommer inte riktigt överens med den. Känns som att försöka knyta på sig ett överkast till en dubbelsäng eller något sånt. Får se om den får flytta eller bli ringsjalar :hmm:
Rebozo tycker jag är lite väl känslig, så den är jag inte helt kär i.

I övrigt så vet jag faktiskt inte.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Alla ringsjalar. Dels för att jag inte får till det bra och dels för att jag absolut inte gillar snedbelastningen.

Bärpåse funkade inte heller. Fattade aldrig riktigt hur man gjorde men såg bra bilder och började förstå efter jag sålt den :roll:

En del hemmagjorda sjalar har varit obekväma också.

Edit:

Rebozo eftersom den var syntetisk och läskig att ta i, gled och var för tunn. obehaglig.

En Mei Tai jag köpte på tradera gjord av lakansväv - KeLiMaLu hette den tror jag. Axelbanden var alldeles för tunna och obekväma.
Senast redigerad av Beckah82 den lör apr 25, 2009 22:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Isanna
Ringon gillade jag aldrig, även om den rosa är fin som tusan.

Tjock-hoppar - nej tack. :?
Användarens profilbild
Av anilov
Gillade vare sig Sino eller Granit-trikåsjalarna, kanske för att E var så stor när han föddes. Vi använde dem bara när mobyn tvättades. Beco BWD använder jag i och för sig, men skulle ha sålt den för länge sedan om inte maken gillade den så mycket. Och hur många diagonalvävda färgglada vackra sjalar jag än provar, så klår min tvättblekta, slitna gamla Ellaroo dem varje gång :loving: :heart: Den är ett sånt där plagg som man använder tills det bara är hål med lite tyg kvar kring (fast jag hoppas jag kommer ihåg att sluta använda den innan den börjar brista i trådarna....)
Användarens profilbild
Av zink
Tjock-hoppe för tjock för mig. Tunn-hoppe för stum.

Det som funkat här är gåsen åsså en BB-slen. Har inte orkat testa så mkt vävt - men jag har ju fått klämma på en hel del tack vare Lenaskeå 2 mil bort ;-) Men jag *tror* att Easy eller någon sorts Didy skulle passa mina krav om så tunn som möjligt men inte so gåsen ändå...?

Ergon gillade vi inte alls. för klumpigt vadderade remmar åsså onödigt med tyg i o m fick. Det var Patapum Baby som blev vår grej från att sonen var ½ till 1 år, inget vagnande alls den vintern. Bara magbärande under jackor för oss båda under våra föräldraledigheter.

Men Patapum Toddlern låg läääääääääääääänge här och skrotade. Som andra skrivit - alla dessa remmar! Men så fick den en chans till här rätt så nyligen. För yggbärande. Hoppa runt via höften funkar finfint. Sonen trivs bra. Nu bväntar vi bar apå vårväder med lättare klädsel så att vi kan ge oss ut!

I början var det f ö Tricot-Slen har inte klämt på ngn annan trikå men kan tänka mig att ngn tunnare kunde vara skönt i början, TS är ju en av de tjockaste. Funkade å andra sidan länge också!
Användarens profilbild
Av tweed
Easycare gillade jag inte, även om jag verkligen försökte intala mig det eftersom lavan var så fin och om jag inte passar mig så kommer jag köpa en sol. De är förföriska de där easy:arna 8)
MT får jag inte heller till.
Beco butterfly I är det obekvämaste jag någonsin har burit i, det gjorde superont i axlarna :evil:
Av eamane
Jag har inte trivts i nån sele som jag provat. Sen har jag haft lite svårt för enfärgade sjalar, fina, mjuka och helt oki att bära i men jag tröttnar snabbt ändå :?
Användarens profilbild
Av katha
Jag gillar inte ringsjal, får bara ont i nacken..
MT är bara konstig...
Ergon är för stor och otymplig, likaså manduca
Rebozo åker trådarna i, känns alldeles för vek (tunn) stickig, äcklig... WBB är också för tunn, skär in i fläsket ju...
Easy är föör tjock och de raka ändarna passar inte mig.
Stork är också en aning för tjock.
Hoppe är ingen hit, förutom den jag har nu, lille, gammal med mittmarkering
Användarens profilbild
Av Helma
Jag älskar Becon, till utseendet. Jag ville så gärna ha en, de var ju så fina. När jag provade en så satt den som en smäck. Men det är skillnad på att prova och på att bära längre stunder. Vår Beco fick flytta illa kvickt... och Ergon fick flytta in igen. Så Beco gillar jag inte, bärmässigt, men utseendemässigt.
Användarens profilbild
Av sagis
Manducan!

Jag försöker verkligen tycka om manducan. Jag provar med jämna mellanrum, tror varje gång att den ska passa bättre. Men nej... den passar inte mig.

Tycker det låter som att du verkligen beh&o[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?