Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Maken åkte iväg för att köpa påskpresenter till barnen. Eftersom övriga släktingar dränker dem i godis tyckte vi det var bättre med några vettiga uteleksaker än fler påskägg.

Innan maken åker frågar han vad G (bebisen) ska få i present. Ingen aning, svarar jag, han behöver ju inte så mycket. En ny bärsjal kanske - kläcker maken ur sig. :roll: Tror ni han menade allvar? :hmm:

Och frågan är om en ny bärsjal är en bra påskpresent till en bebis? Det känns mer som något till mig... :oops: Nej, självklart måste det vara till bebisen, eller hur? :app:
Användarens profilbild
Av busflickan
Självklart är en ny sjal vad bebisen behöver :this: :tumup:

Tänk vad mysigt och skönt det är för bebisen att vara nära i mysiga sjalen och man behöver ju ha några att byta med för små bebisar smutsar ner sina sjalar ofta, inte sjal till dej med andra ord :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jag tycker att det låter som ett förslag som ska uppmuntras!! :tumup:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Lumlum skrev:Jag tycker att det låter som ett förslag som ska uppmuntras!! :tumup:
:iagree: och spridas! En sjal i påskpresent till alla bebisar/mammor som vill, bara att välja :app:
Användarens profilbild
Av Jemmah
fast det blir ju orättvist mot N om G får en sjal...

då måste väl N också få en?!

:mrgreen:
Av Löv
Jemmah skrev:fast det blir ju orättvist mot N om G får en sjal...

då måste väl N också få en?!

:mrgreen:
:tumup: Absolut!!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?