Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
:rofl: så fel det kan bli. haha
Användarens profilbild
Av SoFaD
haha, roligt!! :-D
Användarens profilbild
Av MOE
Ihihihihihihi!! :rofl:

Jag sydde en ringsjal av sånt tyg man syr hockeytröjor i. Lite glansigt med små hål i. Funkade super på badhuset. Vi hade den aldrig i bassängen, men ofta i duschen så slapp A ligga på golvet och frysa och få stänk i ögonen.
Användarens profilbild
Av Linda76
mari_tres skrev:*asg*

Vill tipsa om att http://www.mimmis-ebutik.se/ har utförsäljning nu, hon har. Och snabb är hon också!

Den har ju hunnit upphöra.
Letar efter tyger till vattenringsjalar men hittar inte någonstans.

Finns det olika tyger till det?
Det jag sett är sådant där "hockeytyg" men inte någonstans där de fortfarande går att köpa.
Funderar även på om det inte går att använda typ baddräktstyg...känns som att det skulle vara ett bra material även till sjal väl?! :?

Är det någon som vet vart man kan få tag på tyg till vattenringsjal där de fortfarande säljer det.
Användarens profilbild
Av Alven
Linda76 skrev:
mari_tres skrev:*asg*

Vill tipsa om att http://www.mimmis-ebutik.se/ har utförsäljning nu, hon har. Och snabb är hon också!

Den har ju hunnit upphöra.
Letar efter tyger till vattenringsjalar men hittar inte någonstans.

Finns det olika tyger till det?
Det jag sett är sådant där "hockeytyg" men inte någonstans där de fortfarande går att köpa.
Funderar även på om det inte går att använda typ baddräktstyg...känns som att det skulle vara ett bra material även till sjal väl?! :?

Är det någon som vet vart man kan få tag på tyg till vattenringsjal där de fortfarande säljer det.
Jag har för mig att jag köpte på typ stoff&stil. Fodertyg tror jag att de kallade det för.
Användarens profilbild
Av sanna73
Läste upp konversationen (eftersom jag tycker den är så sjukt rolig :lol: ) för maken som inte förstod det roliga utan hade full förståelse för damen i telefon och tyckte vi var helt skadade som inte associerade till muslimsk sjal före bärsjal. Han tror vi är en minoritet :shock:
Användarens profilbild
Av Tootz
sanna73 skrev:Läste upp konversationen (eftersom jag tycker den är så sjukt rolig :lol: ) för maken som inte förstod det roliga utan hade full förståelse för damen i telefon och tyckte vi var helt skadade som inte associerade till muslimsk sjal före bärsjal. Han tror vi är en minoritet :shock:
Ungefär som jag berättade det för en kompis och jag tyckte det var helkul... Kompisen däremot tittade på mig som jag vore ett ufo och förstod inte det roliga.. för det var ju självklart att det associerades till en muslimsk sjal i första hand :roll: Men jag tyckte det var kul iallafall :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Apiaria
Ja alltså, damen på kontoret jag pratat med var ju inte någon som dyker upp (fniss) i bassängen direkt, men sårken och jag och den fina röda ringsjalen har det bra på babysimmet, och där är alla vana vid det mesta verkar det som.

Tack för hjälpen med tygtips, och det är skönt att ni också tycker det var en kul kommentar, jag har mötts av en del tomma blickar när jag försökt berätta det utanför SB. Så om jag har knäpp humor är jag i alla fall i gott sällskap här :heart:
Användarens profilbild
Av zink
Höhö, så hon hade inte kallat ditt förstärkning påutifall du gömde en bomb eller så i din ringsjal?

Näe, jag tänkte nog mer på det praktiska faktiskt.

Och att ju faktsikt inte är konstigt om sjalnoviser skulle associera mer till slöjor när man nämner sjal egentilgen!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?