Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CasaMia
Alltså jag och selar ... men det ska ju vara så praktiskt istället för sjal ibland ...

Köpte en Manduca på barnmässan och jag får den inte att sitta riktigt skönt. Jag provade en först så jag vet att det ska gå i alla fall :)

Finns det nåt bra tips här?
Jag måste med korsa när jag bar Ellen på magen. Sedan är jag lite för smal för manducan, den går inte att dra åt ordentligt längre. Alltså är den för stor i både midjebältet och axelremmarna. Det påverkar med en hel del..
Användarens profilbild
Av CasaMia
Jag är för stor. XL+ typ och den känns liksom 'bökig'. Jag tyckte jag fick till den sådär halvt någorlunda för att bära på magen igår, men bar inte länge förrän det kändes rejält i ryggen. Ont! :cry: Har ju tänkt bära på ryggen i den, men det var inte läge igår med ledsen tjej, så jag ska försöka mer. Men hur börjar jag för att ställa in den rätt? Jag bor ju långt från ära och redlighet också, så nån annan att fråga här finns inte heller, förutom de jag har lurat in i sjalvärlden då :mrgreen:
CasaMia skrev:Jag är för stor. XL+ typ och den känns liksom 'bökig'. Jag tyckte jag fick till den sådär halvt någorlunda för att bära på magen igår, men bar inte länge förrän det kändes rejält i ryggen. Ont! :cry: Har ju tänkt bära på ryggen i den, men det var inte läge igår med ledsen tjej, så jag ska försöka mer. Men hur börjar jag för att ställa in den rätt? Jag bor ju långt från ära och redlighet också, så nån annan att fråga här finns inte heller, förutom de jag har lurat in i sjalvärlden då :mrgreen:

Ställ in den i midjan, sen får du be om hjälp att ställa in axelremmarna. Sen provar ni med barn i, justerar lite och sedan bör det funka.. Så har vi fått göra, att göra en gruninställning sen justera lite då och då!
Användarens profilbild
Av katha
CasaMia skrev:Jag är för stor. XL+ typ och den känns liksom 'bökig'. Jag tyckte jag fick till den sådär halvt någorlunda för att bära på magen igår, men bar inte länge förrän det kändes rejält i ryggen. Ont! :cry: Har ju tänkt bära på ryggen i den, men det var inte läge igår med ledsen tjej, så jag ska försöka mer. Men hur börjar jag för att ställa in den rätt? Jag bor ju långt från ära och redlighet också, så nån annan att fråga här finns inte heller, förutom de jag har lurat in i sjalvärlden då :mrgreen:
Lurat in i sjalvärlden är väl mig då...
Jag kan nog ge ett råd som känner dig väl. Tålamod. Du är ingen selmänniska och kommer aldrig bli.. Men du måste ställa in och omjustera tills du får det perfekt, det händer kanske inte direkt eller på 3 timmar eller 3 dagar...
Känner jag dig rätt vill du ha ett mirakeltips, allroundknep, men det finns inte... Det skulle jag också velat haft när jzg köpte becon..
Jag kommer imorrn och hjälper dig, sätt på kaffen tills halv tio. =]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?