Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Victoria P.
jaha, o vad skulle va så bra med denna då? verkar lite krånglig.. ungefär som denna då
Bild
varför göra det lätt o bekvämt för sig liksom?
Användarens profilbild
Av Hannah83
Victoria P. skrev:jaha, o vad skulle va så bra med denna då? verkar lite krånglig.. ungefär som denna då
Bild
:fnissa: fast jag gillar drottningen framför den här iaf...
Av Hell Cat
Victoria P. skrev:jaha, o vad skulle va så bra med denna då? verkar lite krånglig.. ungefär som denna då
Bild
Var är bilden? *vill se ju*
Användarens profilbild
Av Hannah83
Zai skrev:Jag tycker drottningen är snygg :hide:

Ja, den är nog finare irl än på bild. Finns fler bilder på den första länken. Och den är ju ergonomisk iaf det lilla man kan se!
Användarens profilbild
Av emelie
Hannah83 skrev:

Ja, den är nog finare irl än på bild. Finns fler bilder på den första länken. Och den är ju ergonomisk iaf det lilla man kan se!
Jag har provat drottningen på UnderbaraBarnmässan nu i höstas, fast utan barn i. Jag tror den är bra och smidig faktiskt. Inget för långpromenaden :wink: men den fyller säkert sin funktion.
Användarens profilbild
Av Marina
emelie skrev:
Hannah83 skrev:

Jag har provat drottningen på UnderbaraBarnmässan nu i höstas, fast utan barn i. Jag tror den är bra och smidig faktiskt. Inget för långpromenaden :wink: men den fyller säkert sin funktion.
Helt säkert, men varför inte bara ha en bärpåse eller ringsjal ;) jag tror spännet kan skava lite faktiskt...

är det inte märkligt att det alltid är MÄN som står modeller för dessa märkliga designade bärting?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?