Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LisaMarie
Så tråkigt med alla dessa negativa kommentarer! Har fått höra en hel del jag också, bl.a. att barnet kommer att bli jätteklängigt, att det ser ut som att jag kväver det, att barnet måste vara en vilding som behöver "tyglas" genom att lindas in så att det inte kan röra sig...

Tur att det finns de som ger positiva kommentarer också, visst blir man glad när någon ser en med sjalen och ler, eller till och med vågar sig fram och frågar lite. :D

Gillar förresten svärmorskommentaren, även om den nog inte är det minsta sann för min egen del... (Fast det behöver man ju inte säga!)

Editerar: Jag glömde ju skriva med hur jag bemöter skeptikerna! Jag svarar så gott jag kan med att det är ergonomiskt riktigt och så drar jag de fördelar som verkar vara aktuella att påtala. Jag försöker svara så länge jag kan hålla god ton, när tålamodet sedan tryter så byter jag samtalsämne genom att säga "vi gör så här så länge vi och Jonathan trivs med det" och så ställer jag en fråga om något helt annat som jag vet eller tror att den jag pratar med gärna svarar på. Oftast besvaras då den nya frågan och sjalämnet glöms bort, iaf för stunden...

Hade det varit någon jag inte känner så hade jag gått iväg direkt efter att ha sagt "vi gör så här så länge vi och Jonathan trivs med det," men än så länge har det inte behövts.
Användarens profilbild
Av Monique29
Tinker skrev:När folk påpekat hur olämpligt det är för oss att sjala vårt barn så har jag sagt: "Men oj så hemsk mamma jag är som ger mitt barn närhet, trygghet och kärlek. Tänk vilka personlighetsklyvningar sånt kan leda till!" lite sådär halvspydigt/sliskigt trevligt med det ett leende.

Ingen brukar säga något sen. :wink:
Hehe kommer nog jag svara när jag är irriterad!
Användarens profilbild
Av Monique29
Sporttjejen skrev:
Men visst är det konstigt att med vagn som är mer onaturligt sätt att förflytta sig smidigt med ett litet barn, får man inte sådana kommentarer?
Om dom som frågar har ett barn i vagn så fråga likadant tillbaks.
Får se hur det känns.
Användarens profilbild
Av Monique29
Usch vad irriterad jag blir nu när jag läser tråden.
Fråga rätt ut istället vad som ger dom rätt att klämma ut vad dom vill utan att ens vara insatta!
Håll tungan i styr.

hehe får sluta nu. var irriterad redan innan jag skrev i denna tråd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?