Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Idag har jag kanske värvat ny anhängare till sjalarnas underbara värld!
Imorse kom 2 killar hit för att kolla ventilationen. Alexander satt i ett perfekt omslut på min rygg då varpå den ena killen frågade om "den där var bra?" Och då satte jag igång, såklart :D Han skulle få en bebis i september och tyckte att den verkade så smidig. Han frågade vart man köpte dem och jag skrev snabbt ner alla sjalförsäljare och sjalbarnsadressen. Så förhoppningsvis blir han lika insnöade som vi. Dessutom visade det sig att han kände min man. Världen är liten.

Och ventilationskillen, om du redan hittat hit, så :hello:
Av Jinxan
milimani skrev:alla sjalförsäljare
kan du alla utantill ;)

Vilket som, bra jobbat i alla fall!! :vågen:
Användarens profilbild
Av milimani
JinxLinda skrev:
kan du alla utantill ;)

Nja, inte alla :oops: men ett tiotal webadresser kunde jag väl i huvet iallafall!
Användarens profilbild
Av hörnsten
milimani skrev:
JinxLinda skrev:
kan du alla utantill ;)

Nja, inte alla :oops: men ett tiotal webadresser kunde jag väl i huvet iallafall!
:respekttilldig:
Användarens profilbild
Av Empatikan
:tumup: Här tittar dom på mej mest med förakt fortfarande...och småler när man kommer pustande med skruttan i sjalen och vagnen kånkande framför sej...hmmm. Tror det börjar bli dags att bli helt trogen! Men samtidigt är det bra att ha något att dra matkassarna i...
Användarens profilbild
Av milimani
Empatikan skrev::tumup: Här tittar dom på mej mest med förakt fortfarande...och småler när man kommer pustande med skruttan i sjalen och vagnen kånkande framför sej...hmmm. Tror det börjar bli dags att bli helt trogen! Men samtidigt är det bra att ha något att dra matkassarna i...
Vagn är underbart till matkassar! Och jackor. Och sandleksaker. Och kaffetermos. Och sjalar. Och selar.
Användarens profilbild
Av Empatikan
Vagn är underbart till matkassar! Och jackor. Och sandleksaker. Och kaffetermos. Och sjalar. Och selar.
:app: och tygblöjor...och ställa babyskyddet i när vi tar bussen till mormor och morfar... :vågen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?