Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mammajenny
Nu sitter han på ryggen, min Abbeslabbe!

Eller ja, inte just nuuuuu, för nu sover han gott :loving: . Men det känns inte läskigt eller svårt att få upp honom på ryggen i ryggsäcksknyt längre! Det tog bara ett drygt halvår :roll: :lol: ! Nästa uppdrag är att knyta vrikkesikker och omslut eller vad det heter :vågen: !!

Känner mig glad och stolt och får lust att köpa sisådär 10 sjalar till. Utöver de två jag har. Man kan väl ha fler än två sjalar (plus en ringo som knappt används och en utlånad trikå)? Kanske till och med bör ha fler? 8)

Fast ikväll knöt jag upp honom precis efter han käkat middag, vilket resulterade i att han kräktes i min nacke när jag skulle hoppa rätt honom lite :P :siishah: :loving: .
:D
Av eamane
:app:
Varför nöja dej med 10 sjalar till? 8) :Hahaa:
Av Mammajenny
Alltså, varje människa med självaktning samlar ju på något. Utom jag :shock: . Jag MÅSTE börja samla på något. Sjalar? :lol: :vågen:

Och då är nog 10 lite i underkant, du har rätt... :app:
Användarens profilbild
Av Empatikan
Jag provade att ha tjejen på ryggen (omslutet) första gången i förrgår. Står framför spegeln och bökar...och ser hur hon tokler... :loving: åt mammas fumliga försök...kan nog påstå att jag behöver träning men trots allt är nöjd med vad vi åstadkommit hittills. Igår fick vi hjälp av sambon och hon trivdes verkligen med att sitta därbak...och vilken rörelsefrihet man fick! Här ska tränas! :mrgreen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?