Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Såå frustrerande!! :hopmad:

Jag kommer inte att kunna bära G på flera veckor pga den dumma, dumma foten vars ledband är kaputt.

Snälla, kan ni inte tycka lite synd om mig? Jag som precis fick hem en ny sjal dessutom.

:cry: :cry: :cry:
Användarens profilbild
Av sanna73
Här kommer en hel massa tycka synd :klappar:
Men tänk vad fint att maken får chansen att umgås mer med sina barn och bära i en ny fin sjal dessutom :tumup:
Av Löv
Å, så skönt med lite tycka-synd-om! :heart:
sanna73 skrev: Men tänk vad fint att maken får chansen att umgås mer med sina barn och bära i en ny fin sjal dessutom :tumup:
Ja, det är inte fel och nästa vecka är det dessutom påsk och lite lugnare på hans jobb. Och lite kul är det att maken idag måste åka på mellandotterns simning själv med alla barnen = veckans hatobjekt med overaller, badkläder och trötta barn som ska roddas omkring i simhallen. Då ska jag faktiskt njuta lite här hemma i soffan. :app:
mammagumman skrev::klappa: Men kanske du kan sitta i en stol med foten i högläge och gosa och pussa på sjalen allstå :wink:
:Hahaa: Ja, vem vill gosa med barnet när man kan gosa med sjalen? :app:
Beckah82 skrev:jag kan inte heller bära. Då får jag ont i fogarna + sammandragningar. Så du är iaf inte ensam ;-)
Kram!! Fy för foglossning och sammandragningar. :(

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?