Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cayenne
malinka skrev:Ja, nog är det ovanligt alltid. Här i Jönköping har jag bara sett EN trikåsjal sen jag själv började kolla för ett år sen. Däremot kryllar det av Babybjörn och andra konstiga (icke ergonomiska) selar. Att folk bara orkar *suck*
Behöver jag säga att man blir uttittad :shock:
Jag går inte på stan så ofta, men på A6 har jag använt sjal massor. Fast nu är tösen över två år och går mest själv. Vi har alltså varken vagn eller sjal till henne. Vi var där för någon vecka sedan helt utan bärdon. Idag har vi varit på IKEA (igen) och där finns ju kundvagnar om liten inte orkar gå själv, men ngon timma klarar hon utan problem.

På BVC är jag känd som "hon med sjalen".
Av malinka
Cayenne skrev:
malinka skrev:
Ja, nog är det ovanligt alltid. Här i Jönköping har jag bara sett EN trikåsjal sen jag själv började kolla för ett år sen. Däremot kryllar det av Babybjörn och andra konstiga (icke ergonomiska) selar. Att folk bara orkar *suck*
Behöver jag säga att man blir uttittad

Jag går inte på stan så ofta, men på A6 har jag använt sjal massor. Fast nu är tösen över två år och går mest själv. Vi har alltså varken vagn eller sjal till henne. Vi var där för någon vecka sedan helt utan bärdon. Idag har vi varit på IKEA (igen) och där finns ju kundvagnar om liten inte orkar gå själv, men ngon timma klarar hon utan problem.

På BVC är jag känd som "hon med sjalen".
Jag måste ha missat dig. A6 är ju stort.
Av malinka
Hmmm. Vad konstigt det blev. Har inte fått in det här med citatfunktionen än.
Användarens profilbild
Av Suskiv
AnKa skrev:Vi badar nog i mälarbaden också så jag skall spana efter er! Hur är förresten badtemperaturen i mälarbaden nu? Jag har hört ryktas om att det är kallt :angry:
det är kallt :(
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
sonja skrev:
Helena skrev: Men många kallar fortfarande sjalen för bärsele, "fin bärsele du har"
En sa till mig "vad häftigt du gjort, har du lindat in henne i en tröja?" :roll:
:lol:
Användarens profilbild
Av Edith
Nebulosa skrev:Inga sjalar eller selar igår på Parken zoo. Förutom våran Patapum, som sonen ville hänga i nästan hela tiden.
Eller jag kanske missade någon? :wink:
Männe, var ni där igår!? Vi var ju där i lördags... :? Typiskt.
Användarens profilbild
Av Edith
trippelt :oops:
Senast redigerad av Edith den mån jul 23, 2007 21:35, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Edith
trippelt
Användarens profilbild
Av Elinea
sonja skrev:
Helena skrev: Men många kallar fortfarande sjalen för bärsele, "fin bärsele du har"
En sa till mig "vad häftigt du gjort, har du lindat in henne i en tröja?" :roll:
Bästa kommentaren jag fått var "Jag visste inte om du var gravid fortfarande och hade så där hög mage" Från tjejen på ICA som sett mig med mage hela sommaren första gången jag kom dit med bebisen i sjalen. Men alltså hon sitter ju inte nere vid magen utan mer uppe vid brösten, så det ser ju verkligen inte ut som att jag är gravid :D Det måste nog vara ganska ovanligt med sjal med tanke på reaktionerna man får överallt. Alla beter sig som att de aldrig sett någon med sjal förut och då bor jag ändå i Stockholm.
Användarens profilbild
Av Freyja
Brukar också tänka på det ibland då vi är ute. Fast här ser man allt en del sjalar också!

Men som idag då vi varit på Nordstan samt Haga. Majoritet är BB samt folk med barnvagn och då ofta med en bebis på armen skjutandes vagnen med den andra! Ser inte så bekvämt ut!

Eller ett scenario inne i Nordstan, Mamma med beis i barnvagn. Bebis skriker, mamma stoppar in nappen och går vidare, bebis fortsätter skrika, mamman försöker igen och bebis skriker. Vände mig om innan vi rundade ett hörn och då bar mamman bebis och vagnen i andra!

Själv svor jag mig blå då vi glömde sjalen hemma! Har alltid en sjal i bilen annars, men den hade maken tagit in då han städade i bilen! :evil: :evil:
Så när sonen blev trött på vagnen fick jag vackert bära ändå! Funderade ett tag på att köpa ett billigt lakan på Hemtex eller nåt!
Användarens profilbild
Av sonja
jag förstår mig inte på alla konstiga selar man ser ... och BB ser inte ett dugg bekvämt ut när barnet sover :? såg en unge som låg med huvet i 90 grader bakåt...

och de där bärstolarna!? Vem tusan kom på det?
Tyngdpunkten hamnar ju en meter utifrån kroppen och så är den byggd som en vanlig ryggsäck ungefär.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?