Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Anna_W skrev::love: båda två faktiskt

Jag har aldrig klämt på någon sidenindio. Någon som kan berätta hur underbar den är?
Alldeles alldeles underbar.. som den mest ingosade bomullsjalen fast med silkeskänsla.. :loving:
Användarens profilbild
Av Kattuggla
thowida skrev:
Anna_W skrev::love: båda två faktiskt

Jag har aldrig klämt på någon sidenindio. Någon som kan berätta hur underbar den är?
Alldeles alldeles underbar.. som den mest ingosade bomullsjalen fast med silkeskänsla.. :loving:
Det säger du... Jag har ju faktiskt en sjalbebis så jag kanske borde tänka på saken :mums:

Törs man använda en sidensjal till vardags förresten eller känns det för riskabelt?
Användarens profilbild
Av Kattuggla
legenden29 skrev:Jag använder min siden cashmere ellips till vardags för jag och sonen är värda det!
Det låter vettigt! Cashmere förresten, hur känns en sån sjal? Är den varmare? Det finns ju en cashmeresjal som jag dreglat över...
Av legenden29
Den är helt underbar! Mjuk, och lagom varm! Tunn är den med, så den är lättknuten. Vi har stunder då vi bär mycket o mina armar orkar inte med 14 kilo hur länge som helst. Så jag köpte en sjal som jag verkligen trivs med (fast den kostade mer än vad jag satt som gräns för en sjal kan jag tala om, jag tycker att 1250 hade räckt för min ekonomi, men, men, jag får spara in på annat)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?