Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Björklöv
Måste bara få skriva av mig lite... så ni som inte känner för att läsa lite beklagande kan sluta nu :? :wink:

Gick nyss glad i hågen för att hämta ut ett efterlängtat paket (tack mexanemma :D )
Självklart vill jag då prova sjalarna så snart som bara möjligt, men det är dumt att väcka ett barn som sover så jag tänkte vänta tills hon vaknade. Nu råkade jag väcka henne i alla fall när jag skulle fila hennes långa naglar som rivs så förskräckligt, lilla K blev jätteledsen och jag tänkte att NU ska jag testa min nya fina ringsjal. MEn det är helt omöjligt för en nybörjare att få in en spännbåge till tremånaders bebis i en sjal... Så jag försökte få henne lugn i min famn, men inte ens det funkade. Då tog K's pappa över och stoppade ned henne i BabyBjörnen och hon somnade om i ett nafs :cry: JAg vill ju vara den som kan trösta... jag vill inte att hon ska sova i BabyBjörnen... :(
Av dora
det är inte alltid man får till det med sjalen ens när man har burit sitt barn i snart 2 år ska du veta 8) ibland är det pappa som gäller, ibland är det mamma, ibland är det sjalen, ibland inte. men såklart att ni ska prova den nya sjalen snart igen! det fungerar kanske bättre lite senare idag när lillan är lugnare! jag håller tummarna! :D
Användarens profilbild
Av Gullan
dora skrev:det är inte alltid man får till det med sjalen ens när man har burit sitt barn i snart 2 år ska du veta 8) ibland är det pappa som gäller, ibland är det mamma, ibland är det sjalen, ibland inte. men såklart att ni ska prova den nya sjalen snart igen! det fungerar kanske bättre lite senare idag när lillan är lugnare! jag håller tummarna! :D
Kan inte annat än hålla med! Prova med en glad och mätt bebis nästa gång så ska du se att hon gillar den nya sjalen!
Användarens profilbild
Av Björklöv
testade nyss med en gladare liten K, då gick det lite bättre... men än ger jag inte upp :D Idag är det nog bäst hos pappa ändå, inget fel med det heller!
Senast redigerad av Björklöv den tor nov 27, 2014 20:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sanna73
Björklöv skrev:testade nyss med en gladare liten Klara, då gick det lite bättre... men än ger jag inte upp :D Idag är det nog bäst hos pappa ändå, inget fel med det heller!
Där har vi den rätta kämparandan :tumup:

Nej allvarligt, som de andra sagt. Ibland är det bara pappa som gäller och ibland mamma. Ibland sjal och ibland Baby Björn tydligen (sorgligt nog :wink: ).
Jag kan ibland tycka det är jobbigt när jag inte funkar och pappa är den som fixar det, Men å andra sidan, det är ju lika ofta tvärt om (eller oftare än så länge) så det jobbiga övervägs av att se den goda relationen mellan far och son.
Användarens profilbild
Av tinaw
:D Men sämre kan man ju ha det än att sitta hos pappa i BB - fast jag vet hur du menar!
Användarens profilbild
Av Gullan
Alltså... BabyBjörn är ju bättre än att bära i armarna... eller, hemska tanke, inte bära alls! Barn behöver ju närheten, och den får ju er lilla dotter :) Tids nog kommer nog hon också på att det finns bekvämare sätt att bli buren på.
Användarens profilbild
Av Björklöv
Testade ringsjalen ytterligare en gång på eftermiddagen. Då gick det utmärkt :D Och den gången var det jag som tyckte att nu får det räcka (det vart för svårt att vika tvätt :oops: )

Och strax därefter skrattade K, för typ andra gången i sitt liv, åt mig och min sång tror jag minsann det var :wink: :D :D
Användarens profilbild
Av jag71
Björklöv skrev:Testade ringsjalen ytterligare en gång på eftermiddagen. Då gick det utmärkt :D Och den gången var det jag som tyckte att nu får det räcka (det vart för svårt att vika tvätt :oops: )

Och strax därefter skrattade K, för typ andra gången i sitt liv, åt mig och min sång tror jag minsann det var :wink: :D :D
Låter som om sjalen är en vinnare! Tänk att ha en anledning att inte vika den!!! (jag är hopplöst slarvig när det gäller att vika tvätt- tur att vi har svärmor hon viker den inte rätt så jag blir arg och viker om den bums :oops: )
Visst är det så mysigt och underbart dem där första skratten.
Användarens profilbild
Av Björklöv
Måste bara meddela att nu sitter K i ringsjalen och sover! Det bästa betyg en sjal kan få, eller hur :D
Användarens profilbild
Av Björklöv
jag71 skrev:
Visst är det så mysigt och underbart dem där första skratten.
Alldeles underbart! Det vackraste ljudet i världen skulle jag tro :wink: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?