Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Knallade in på lokala postenombudet med inte mindre än fem sjalar som skulle postas!! :shock: Det var faktiskt lite roligt :lol: fast de är väl vana vid det här laget att jag springer där stup i kvarten, och hämtar och postar paket (och de flesta paketen tycks dessutom vara i ungefär samma storlek :hellu:)

Två av paketen vägde 5 gram under en viktgräns :lol: hur mycket är det egentligen? Har svårt att se fem gram framför mig...
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Jag fick ett paket från tomten idag, fast inte TS-tomten, men innehållet var iaf rött, mjukt och jättefint.. Nu återstår att se om min Mini accepterar den eller inte..

Sen kom ju ett paket med en beco oxå men det är en annan story...

Ah skulle eg bara skriva att jag känner igen känslan att skicka knepiga paket på posten å det där att skicka paket gör ju onekligen att det känns som man vore tomten...
Användarens profilbild
Av zero.sara
5 gram är inte det ungefär så mycket som ett sånt där engångssmörpaket väger? eller det kanske är 10 g de väger :hmm:
:app: Kul att vara tomte :tumup:
Användarens profilbild
Av MilanE
Man vet att man skickar för mycket via posten när man kan titta på ett paket och säga på pricken vad det kommer att kosta i frakt :oops: ;) jag är där nu.

Härligt med en sjal-tomte!
Av sjaltokan
he77na skrev:Jag fick ett paket från tomten idag, fast inte TS-tomten, men innehållet var iaf rött, mjukt och jättefint.. Nu återstår att se om min Mini accepterar den eller inte..
:tumup:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?