Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:Nu får du snart sluta med det här faktiskt :this:
Tänker jag inte göra. Jag hoppas ju att någon köper så att jag kan få känna på sjalarna. Börjar inse att jag inte behöver fler då ju mina barn börjar bli stora. Kupfer ska visst vara väldigt tunn så den är nog inte första alternativet till en 3-åring.
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:
Tänker jag inte göra. Jag hoppas ju att någon köper så att jag kan få känna på sjalarna. Börjar inse att jag inte behöver fler då ju mina barn börjar bli stora. Kupfer ska visst vara väldigt tunn så den är nog inte första alternativet till en 3-åring.
Och nej, jag vill inte höra att den är tunn heller :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:
thanisa skrev:
Och nej, jag vill inte höra att den är tunn heller :lol: :wink:
Den är såpass tunn att det verkar vara en del och inte bara någon enstaka på the babywearer som faktiskt skickat tillbaks dem. grafiten är nog inte lika tunn.
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev: Den är såpass tunn att det verkar vara en del och inte bara någon enstaka på the babywearer som faktiskt skickat tillbaks dem. grafiten är nog inte lika tunn.
Sååå tunn?? Är den i klass med didys andra tunna sjal, natalie eller vad den hette?

Edit: Rosalie hette den ju!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?