Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Diglet
jag gillar ju tanken på att bara köra sele, men jag vågar inte ha det så i stan (Stockholm) om jag är själv. Det känns som om man inte har kollen. Kanske oroar jag mig i onödan. Om pappan, eller någon annan är med så är det ju enklare. Sen åker man buss gratis här när man har vagn så då är det ytterligare en fördelför vagnen.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
lisalisa skrev:jag gillar ju tanken på att bara köra sele, men jag vågar inte ha det så i stan (Stockholm) om jag är själv. Det känns som om man inte har kollen. Kanske oroar jag mig i onödan. Om pappan, eller någon annan är med så är det ju enklare. Sen åker man buss gratis här när man har vagn så då är det ytterligare en fördelför vagnen.
Oj!
Du och jag är verkligen helt motsatta... :lol:
Jag vågade inte ha vagnen i stan när jag var ensam med Sonja.
Tanken på alla rulltrappor, allt folk som trängs och puttar på vagnen, allt bök&stök och den där känslan att inte ha händerna fria gav mig panik.
Ja, det skulle vara det där med gratis buss då...
Men jag bor på en T-bane linje och då blir det inte gratis iallafall... :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Diglet
Ullegulle78 skrev:
lisalisa skrev:jag gillar ju tanken på att bara köra sele, men jag vågar inte ha det så i stan (Stockholm) om jag är själv. Det känns som om man inte har kollen. Kanske oroar jag mig i onödan. Om pappan, eller någon annan är med så är det ju enklare. Sen åker man buss gratis här när man har vagn så då är det ytterligare en fördelför vagnen.
Oj!
Du och jag är verkligen helt motsatta... :lol:
Jag vågade inte ha vagnen i stan när jag var ensam med Sonja.
Tanken på alla rulltrappor, allt folk som trängs och puttar på vagnen, allt bök&stök och den där känslan att inte ha händerna fria gav mig panik.
Ja, det skulle vara det där med gratis buss då...
Men jag bor på en T-bane linje och då blir det inte gratis iallafall... :roll: :wink:
haha, det var lite roligt. Bär du på ryggen alltså? Men är du inte rädd för att någon ska peta på barnet? Hm, kanske ska vara lite modig och testa idag...
Av Ponyo
Jag bar på heltid när Ville var under året. Men jag hade alltid vagnen med. Dels för att hänga väskan på, dels som bussbiljett, men också om jag behövde sätta ner Ville lite snabbt. Men jag tycker inte alls att det är jobbigt att gå på bussar och rulltrappor med vagnen. Enda gången jag känt att jag kan vara utan vagn är på caféer.
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag trodde inte jag skulle bära på heltid med Linnea, vi har köpt ny hårdlift till vagnen och allt. Men jag klarar inte av/vill inte hantera vagnen när jag går någonstans, den är ju bara i vägen! Linnea gillar att ligga i den, det är inte det, men det är ju så mycket enklare att bära! Mitt problem med bärandet är ju att jag inte har någonstans att göra av alla hennes saker... Jag har en onbag men är inte riktigt kompis med den :hide: min syster sydde den till mig och den är underbar :loving: (bara inte att bära i :oops: ). Dessutom "måste" jag ju ha så mycket saker med mig... blöjor, ombyte, handduk/ar, flaska, ersättning (specialvariant från apoteket-inte i vanliga affärer) oftast både varmt+kallt vatten, kofta osv...
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Ellen och jag skrev:Det blir ju en del.. Blöjor måste jag ha ett par stycken med mig. Sen får jag nästan alltid ha mat med mig då Ellen får för sig att utevistelse är desamma som att bli hungrig :wink: Sen ska jag ha plånka och mobiltelefon. Ett ombyte kläder brukar med vara bra att ha(Till E men jag hade också behövt ibland!). Sak jag packa allt detta i min marimekko blir den knöfull..
En matburk, en sked och en banan i ena benfickan. Ett par blöjor och några få våtservietter (eller egna vattnade) i en plastpåse i andra benfickan. Plånbok och mobil i midjeväskan.
Extrakläder tar jag bara med om jag vet att vi ska vara någonstans där det är omöjligt att få tag på några. På stan chansar jag att det går bra, annars får jag väl köpa :wink: , fast det har jag aldrig behövt.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?