Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maria Segedi
Om jag vill slippa overall på Isabelle 4 mån en dag som denna i Göteborg med svag blåst och 1,5 + ute vad gör jag då? Hon sitter i omslutet kryss fram. Ska jag ha min jacka om eller räcker bärskydd? Extra ullsockor utanför innekläderna, mössa och vantar. Bör hon ha en extra tröja oxå?
Senast redigerad av Maria Segedi den tis feb 24, 2009 14:54, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av naimiez
Vilket bärskydd har du? Om hon sitter mot din mage utan din jacka emellan så värmer ni varandra värligt mycket. Ha med en extra tröja i väskan men jag tror inte det behövs. Mitt bärskydd var vindtätt....en liten tjock strumpa är trevligt.
Av Maria Segedi
Å tack för snabbt svar! Japp hon sitter mot min t-shirt! Jag har mams deluxe som är det varmaste/vindtätaste. På sig har tjejen alltså bara en pyjamas.

Vi ska bara till posten och hämta paket :love: 500 m max dit och hem igen.
Användarens profilbild
Av naimiez
Maria Segedi skrev:Å tack för snabbt svar! Japp hon sitter mot min t-shirt! Jag har mams deluxe som är det varmaste/vindtätaste. På sig har tjejen alltså bara en pyjamas.

Vi ska bara till posten och hämta paket :love: 500 m max dit och hem igen.
Det blir bra. Kanske något runt nacken....
Av Maria Segedi
tar öron mössan som hör till! :heart:

EDit:

Tjejen somnade så öronmössan behövdes ej. Jag stoppade in henne under ena fliken istället.
Ny kom vi in igen och shit, bärskyddet i kombination med sjal och vantar är det enda hittills som lyckats hålla hennes händer och fötter varma ute!
Jag är överlycklig över att slippa Manducans höftbälte. Man tänker inte så mycket på det men efter att ha burit i sjal känner jag mig så mycket friare om magen! Och trots att jag för tillfället är jättestel och öm i mina axlar så blir det inte värre av att bära såhär!

Jag kommer nog få knyta in både syrran och morsan i sjal så de oxå får myyyysa :heart:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?