Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
he77na skrev:
JinxLinda skrev::hello:
Trevligt med en till örebroare här på Sjalbarn.
:wave: tack tack, såg att du hade en imponerande samling sjalar, någon favorit?
Personligen tycker jag att den är lite för liten. Jorå ett par favoriter har jag och ett par på ingång :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:hello: Såg att du är från Örebro, välkommen
Tips har du ju redan fått, kom på sjalträff så finns det säkert någon som kan hjälpa till och knyta :tumup: + att det är trevligt förstås :D
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
zero.sara skrev::hello: Såg att du är från Örebro, välkommen
Tips har du ju redan fått, kom på sjalträff så finns det säkert någon som kan hjälpa till och knyta :tumup: + att det är trevligt förstås :D
:wave: Ska försöka ta mig iväg på en träff för det verkar så himlades spännande... Bara hoppas jag inte grips av habegär sen ;-D Men nu gäller det bara som sagt att de små slutar snora...

Såg att du oxå hade barn med lite mellanrum, då är jag inte så ovanlig som jag fått höra :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Vi är flera örebrosjalare som har det så, sjalgalen har längre än jag och zingo (som har ungefär samma åldersskillnad som jag har på mina) och så ett par till (som jag inte kommer på namnet på just nu :roll:
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
zero.sara skrev:Vi är flera örebrosjalare som har det så, sjalgalen har längre än jag och zingo (som har ungefär samma åldersskillnad som jag har på mina) och så ett par till (som jag inte kommer på namnet på just nu :roll:
Åh vad lustigt då är vi ju nästan i majoritet då :-) :vågen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?