Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Har ni valt det billigare fraktalternativet "Royal Air Mail" för £7.50 eller det dyrare "Europe Fast and Recorded delivery" för £15.90? Hur lång tid har ni fått vänta på leverans?

Sitter här och lurar på en sjal... :floet2:
Senast redigerad av Löv den mån feb 23, 2009 17:25, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jinxan
Jag tog billigast tänkbara, och om jag minns rätt beställde jag den på fredag kväll och hade den i lådan på tisdagen efter. :tumup: Snabbt som tusan gick det (snabbare än inom Svea Rike ibland :roll: )
Av Löv
JinxLinda skrev:Jag tog billigast tänkbara, och om jag minns rätt beställde jag den på fredag kväll och hade den i lådan på tisdagen efter. :tumup: Snabbt som tusan gick det (snabbare än inom Svea Rike ibland :roll: )
Oj, det verkar inte finnas någon anledning att välja den dyrare då... Tack! :app:
Av Jinxan
lena_l skrev:
JinxLinda skrev:Jag tog billigast tänkbara, och om jag minns rätt beställde jag den på fredag kväll och hade den i lådan på tisdagen efter. :tumup: Snabbt som tusan gick det (snabbare än inom Svea Rike ibland :roll: )
Oj, det verkar inte finnas någon anledning att välja den dyrare då... Tack! :app:
Väljer man den dyrare så kan man följa försändelsen.
Av Löv
kvarnvik skrev:om du skriver bebecannelle i rabattkodsrutan så ska du få 10% rabatt också :tumup:
Å, det var inget dumt tips!! Tackar ödmjukats. Nu får vi se om jag vågar slå till. Funderar ett litet slag och väntar på lön. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av tweed
Fick mail idag om 3punds rabatt på BBB Haumea, säg till om det är en sån du vill ha så kan du få den koden... Om nu inte 10% funkar,blev lite osäker nu, det är ganska länge sedan jag fick den.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?