Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
mist skrev:
emelie skrev:
AnKa skrev:
emelie skrev:Det finns ingen sjal som jag älskar som Bebina Stjärntecken. Äger en vattuman.

Men drömsjalar har jag så klart ändå.
Det är thanisas Wellen Forest (färgad aqua) som hon har sålt nu
och så är det en hemmafärgad röd Hoppe Osaka som jag tyvärr inte kommer ihåg vem som ligger bakom,
men den är också såld nu.
När jag blir snuskigt rik ska jag leta reda på var sjalarna befinner sig och så ska jag betala Easycare Ljung-summor för dem. :twisted:
Hemmafärgad röd hoppe Är det den som mist färgade du syftar på? I så fall vet jag var den är :wink:
Kan vara... fast jag blir osäker på om det är Mist.
Jag ska utnyttja sökfunktionen. *återkommer*
Det var inte jag som färgade! :).
Nehej, det jag tog bara för givet eftersom jag köpte av dig :wink: Vem färgade då?
Användarens profilbild
Av Silverälva
AnKa skrev:
mist skrev:
emelie skrev:
AnKa skrev:
emelie skrev:Det finns ingen sjal som jag älskar som Bebina Stjärntecken. Äger en vattuman.

Men drömsjalar har jag så klart ändå.
Det är thanisas Wellen Forest (färgad aqua) som hon har sålt nu
och så är det en hemmafärgad röd Hoppe Osaka som jag tyvärr inte kommer ihåg vem som ligger bakom,
men den är också såld nu.
När jag blir snuskigt rik ska jag leta reda på var sjalarna befinner sig och så ska jag betala Easycare Ljung-summor för dem. :twisted:
Hemmafärgad röd hoppe Är det den som mist färgade du syftar på? I så fall vet jag var den är :wink:
Kan vara... fast jag blir osäker på om det är Mist.
Jag ska utnyttja sökfunktionen. *återkommer*
Det var inte jag som färgade! :).
Nehej, det jag tog bara för givet eftersom jag köpte av dig :wink: Vem färgade då?
Sitter och försöker komma ihåg nicket.... går dåligt.....
Användarens profilbild
Av zero.sara
Lenaskeå skrev:Min ellips kashmere/siden är en klar favorit nu. Säger som Thowida gjorde i en tidigare tråd:
- Jag skulle nästan kunna sälja dom andra sjalarna! :loving:
Sådet är till dig en har flyttat :D Det hade jag nästan gissat :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
eamane skrev:Måste man välja en?
:iagree: Det finns ju så många......
Har ägt flera av mina drömsjalar: didymos Wellen holunder, zara orginal, supertunn hoppediz nairobi, easy care purpursky, mam eco dusty rose, WBS aphrodite och har fortfarande kvar indio röd/vit och girasol nr 20 hemma
Just nu är väl drömsjalarna: didymos svart ellips, choko ellips, indio svart/vit och girasol nr 25 och 26 Och om hoppediz skulle komma med osaka som supertunn vill jag ha en sån också :mrgreen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?