Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin1113
Har beställt min första sjal, Calin bleu gauze färg: choklad. Väntar med spänning på att den dimper ner i brevlådan! :D Men nu undrar jag vilken knytning jag ska använda mig av till min son som är 3 månader och väger 7170g, det finns ju så många varianter tycker jag och jag ser själv ingen skillnad på dem, kryss och dubbelkryss och allt vad dem heter!
Det är väl bäst för dem att sitta mot mig när dem é så små eller?

kram Elin
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Grattis till nya sjalen! :D
..och välkommen hit!

Jag knyter med omslutet kryss, det avlastar bäst tycker jag.

Gå på en sjalträff om du är osäker.. där kan du få hjälp och råd och tips. :tumsup: :D
Användarens profilbild
Av asa
Gosa mage mot mage med ett omslutet kryss, det är skönast tycker jag :)
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
håller med föregående :)
Användarens profilbild
Av sonja
jag håller helt klart med föregående ... :-)

och grattis till den nya sjalen, tycker den modellen är jättefin!
Användarens profilbild
Av little_me
Grattis till nya sjalen!!! Bra val! Och välkommen hit! :hello:
När M var liten bar jag bara omslutet kryss, avlastar bra och gosigast!! :heart: Och gå på en sjalträff om du inte får till det på en gång!
Användarens profilbild
Av bright
välkommen till sjalklubben....det är lätt att bli rejält biten!

...jag trodde inte mina ögon i början att folk hade så många sjalar... :shock: herregud-man kan ju ändå bara bära i en åt gången!! (om man inte har fler sjalbarn då)

...men det tog inte många veckor förrän jag sitter här själv och dregglar över alla vackra sjalar o planerar hur jag ska kunna köpa fler o fler..... :oops:

*skratt* under dessa veckor jag har redan köpt 4 ytterligare utöver sinon jag hade som starter.....o det blir fler, det kan jag garantera!!
Av Aelia
Grattis och välkommen hit
Användarens profilbild
Av emelie
Vad kul! Säger som de andra omslutetX, mage mot mage! :heart:

Välkommen hit :hello:
Av eamane
emelie skrev:Vad kul! Säger som de andra omslutetX, mage mot mage! :heart:

Välkommen hit :hello:
:iagree: på alla punkter :)
Användarens profilbild
Av Elin1113
Vanligt omslutet kryss menar ni? Läste det fanns dubbel omslutet kryss med!
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Jag bar endast i dubbelt omslutet kryss när Jonathan var liten och satt i trikåsjalen. Nu när han är äldre och tyngre (8 mån och 10,6 kg,) och jag har en vävd sjal och bär i så gör jag endast enkelt omslutet kryss.

Har du sett knytbeskrivningarna som finns här på sjalbarn? http://www.sjalbarn.se/knyta.php

Välkommen! :hello:

Och grattis till köpet av en sjal som jag har suktat efter, samma färg och allt...
Användarens profilbild
Av Crappy
Grattis snart är du fast i sjalträsket :wink:
Användarens profilbild
Av Elin1113
Tack tack! Ja fler tror jag också det blir :D Men min sambo kpmmer väl få panik, han tyckte det var alldeles för dyrt för en sketen tygbit som han kallade det! :shock:

Trodde den skulle komma idag men blev besviken när jag gick in på deras hemsida Mammabarn upptäckte jag att dem hade semester till den 30Juli, sur blev jag för jag hade tänkt att använda den till nästa helg då vi ska på en liten minisemester i Göteborg. :(

Så nu är man lite besviken att man inte såg det innan jag beställde, jaja inte mycket att göra åt då jag beställde med visakortet.
Användarens profilbild
Av eM
Åh nej stackars :/ Det är jobbigt och behöva vänta på att en ny sjal ska dimpa ner i brevlådan...!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?