Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
För en vecka kom den hem till oss - vår nya didy. En NINO!!!
Den har redan fått namnet snoppsjalen av barnen...

Bild

Sjalen är redan väl inburen pga att G varit sjuk. :wink: Han sitter mest på ryggen i den hos mig medan maken knyter dubbelt x. Sjalen är så tunn och fin, den blir mjukare för varje dag. Vi tycker väldigt mycket om den. :heart:

Bild

G älskar sin Nino!! :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
:loving: härligt, vi gillar våran vi med :D skulle visst ha lagt ut bild på den någonstans... men den har inte hamnat på bild trots att den används nästan varje dag (har inte så många i den storleken). Här kallas den också för snoppsjalen, men inte av barnen :wink:
Av Löv
mari_tres skrev::loving: härligt, vi gillar våran vi med :D skulle visst ha lagt ut bild på den någonstans... men den har inte hamnat på bild trots att den används nästan varje dag (har inte så många i den storleken). Här kallas den också för snoppsjalen, men inte av barnen :wink:
Ja, det hade varit roligt med bild!!

Visst är den fin, faktiskt mycket finare än jag trodde den skulle vara. Och oerhört skön att bära med. Mjuk men ändå stadig. Diiiidymos!!!! :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
mari_tres skrev::loving: härligt, vi gillar våran vi med :D skulle visst ha lagt ut bild på den någonstans... men den har inte hamnat på bild trots att den används nästan varje dag (har inte så många i den storleken). Här kallas den också för snoppsjalen, men inte av barnen :wink:
Ja, det hade varit roligt med bild!!

Visst är den fin, faktiskt mycket finare än jag trodde den skulle vara. Och oerhört skön att bära med. Mjuk men ändå stadig. Diiiidymos!!!! :heart:
Eller hur :heart: Det är nästan så att man måste ha en till, i en annan färg :wink: eller kanske en annan längd... Och de är nog hemskt sköna som ringsjal :Hahaa:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?