Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sonja
Jag älskar att bära i omslutet kryss, och Svante trivs bäst ifall jag tar bort axelbanden så att dom är på sidan av hans kropp så han bara har ett tyglager på sig (om ni förstår hur jag menar?).
Avlastar det sämre?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
tycker du att det går bra o inte blir för tungt så går det ju bra! Jag tycker att det blir för vingligt att bära så, och tungt för axlarna, så jag tycker det avlastar mycket sämre. men det beror nog på ens egna musiler o hur tung klump man har!
Användarens profilbild
Av sonja
det var det jag tyckte... det går bra, jag känner inget i axlarna, men jag tycker det känns mer bekvämt de gånger jag delar ut axelbanden.
Men lillen vill inte riktigt vara med på det, han blir skitirriterad :-)
Användarens profilbild
Av Bina
Det kan jag inte tänka mig att det gör på en liten plutt, har inte testat själv på lillbebis men bar så när min Leah var febrig för två år sedan. Minns tyvärr inte hur det är med avlastningen på tyngre barn.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag brukade också bära så när min store pojk var liten och sjuk :). Jag kallar det för hoppe-kryss för det är så de beskriver omslutet kryss i hoppediz instruktionshäfte. Jag har också knutit in en alldeles nyfödd så när det var väldigt varmt och jag akut måste låna ut min stork (hade ingen annan sjal med mig och bebisen var otröstlig), det funkade utmärkt.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Bina skrev:Minns tyvärr inte hur det är med avlastningen på tyngre barn.
Jag knöt in Karin (drygt 2 år och 12 kg) i omslutet kryss på magen för första gången igår när vi skulle skynda oss in från regnet. För att spara tid hoppade jag över att dra ut kryssen över henne, men det fick jag stanna och justera för det var snorjobbigt då. (Det var rätt tungt även med krysset utbrett, men det var väsentligt mycket skönare.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?