Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Auroratiger
Lånade en Sino för ett par dagar sedan (tack Sofie!) och det är bara att inse: Jag har skådat ljuset! :D :D :D

Nu sitter jag och funderar på vilken vävd sjal jag ska skaffa när bebis blir lite större... och ifall jag ska slå till på en ringsjal också... (och varför jag inte är gjord av pengar, hrm!) :wink:
Användarens profilbild
Av Edith
Välbekanta tankegångar... :D
Användarens profilbild
Av emelie
:rock:

been there - still doing that 8)
Av eamane
emelie skrev::rock:

been there - still doing that 8)
:iagree:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vad underbart det är! Härligt att ni trivs så bra med sjalen!! :vågen:
Användarens profilbild
Av bright
...vi skola alla den vägen vandra.... :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Grattis! :) var så för mig också, jag måste erkänna att jag var lite skeptisk i början, köpte den billigaste sjalen jag hittade - moby wrap - men nu är jag alldeles sjalfrälst.... o sitter o drömmer om nya fina sjalar jag inte har råd med...

Här har jag fått fast 2 blivande sjalmammor. De har fått prova bära min lillplutt i sjal vilket de bara :heart: o nu har jag fått veta att båda 2 har små gryn i magen...
Användarens profilbild
Av Helma
Man måste inte vänta tills bebis blir större med att köpa en ny sjal, tro mig :roll:
Användarens profilbild
Av asa
Helma skrev:Man måste inte vänta tills bebis blir större med att köpa en ny sjal, tro mig :roll:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
:D
Enda nackdelen hittills är att Dante är en liten värmekamin så det blir lite svettigt efter en stund (inte lika illa som med ergon+babyinlägg, dock). Han gnäller lite när han vaknar i sjalen och upptäcker att han inte kan sträcka ut sig ordentligt, men han verkar ha börjat vänja sig vid det.

Å andra sidan är det väldigt spännande att åka sjal när man är vaken och kan titta sig omkring! :tumup:
Av anna m
Auroratiger skrev::D
Enda nackdelen hittills är att Dante är en liten värmekamin så det blir lite svettigt efter en stund (inte lika illa som med ergon+babyinlägg, dock). Han gnäller lite när han vaknar i sjalen och upptäcker att han inte kan sträcka ut sig ordentligt, men han verkar ha börjat vänja sig vid det.

Å andra sidan är det väldigt spännande att åka sjal när man är vaken och kan titta sig omkring! :tumup:
Men i så fall är det en gauze eller baby bali breeze du ska köpa nu i sommar.
Av Sofie
Varsågod 8)
Jag värvar så gärna åt sjal- :twisted:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
anna m skrev: Men i så fall är det en gauze eller baby bali breeze du ska köpa nu i sommar.
Jag får vänta tills barnbidraget kommer... ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?